TheMarcQ Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 mam: if position_meeting(mouse_x,mouse_y,self) == true {draw_text(5,215,string©)} i nie działa w step a żeby zmienić to na draw muszę zmienić zawartość 25 obiektów, co zrobić by działał tutaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 tzn. 25 obiektów ma taki sam lub podobny kod? Ja bym Ci radził jednak się "pomęczyć" troszkę i jednak zmienić to, bo w tym czasie co dostaniesz odpowiedź to byś to dawno zrobił. Czemu też zmienna nazywa się "string©"?? tak nie może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 to nie string? tylko string ( c ) widocznie bez spacji zmienia w ? E: ? E2: rzeczywiście zmienia, a tak w ogóle to skoro się nie da to dobra idę się męczyć :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 boże 25 obiektów ? w stepie sie nie da użyć drawa, możesz jeszcze wywołać inny event ze stepa ale to i tak musisz zmieniac wszystkie obiekty. Tak napisane to tyle roboty jest :) nie możesz tego w jakimś kontrolerze zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W każdym evencie da się używać funkcji draw_ . GML if position_meeting(mouse_x,mouse_y,self) == true {draw_text(5,215,string(c)); screen_refresh();} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się