Skocz do zawartości

Pozycja


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba głupie pytanie,ale dawno w game makerze nic tego typu nie robiłem :P ,dobra,Mam kod:

GML
x = Worm.x

y = Worm.y

A teraz pytanie,jak zrobić tak aby object wyświetlał się nie centralnie na innym obiekcie tylko przesunięty o 5 pixeli w bok,i 2 pixele w dół,kod jest z stepa obiectu _Cross.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byś był spostrzegawczy, to byś zobaczył, że sprite robaka jest wycentrowany.

gdybyś był spostrzegawczy zauważyłbyś że jest wycentrowany, ale nie na robaku...

a poza tym chodziło mi o wycentrowanie robaka a nie orgina ;)

E: i dodaj w create worm-a:

GML
global.BazookaX=worm.x+5;

global.BazookaY=worm.y+5;

w left press:

GML
global.BazookaX=worm.x-5;

global.BazookaY=worm.y-5;

w right press:

GML
global.BazookaX=worm.x+5;

global.BazookaY=worm.y+5;

w stepie bazooki:

GML
x = global.BazookaX;

y = global.BazookaY;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...