Skocz do zawartości

Ładowanie spritów z sieci


Lollus

Rekomendowane odpowiedzi

Ether i funkcja EtSessionDownload() laduje plik ze strony www, zapisujesz bufor do pliku temp.bmp, ladujesz go i przypisujesz obiektowi - przyklad taki jest w projekcie gma na ladowanie grafiki google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz to wykonać za pomocą GMa, to trochę wolne to będzie ;p

Wysylanie:

Utworzyć surfacea, narysować na niego Spritea do wysłania, i każdy pixel pobrać do buffora i wysłać ;p

Odbieranie:

Utworzyć surfacea, każdy pixel odebrać z buffora i utworzyć z niego spritea ;p

 

E: Trzymać spritea w pliku, i wysłać go wyczytując plik binarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...