Lollus Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam. Czy można jakoś załadować sprite z sieci i przypisać go obiektowi? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Ether i funkcja EtSessionDownload() laduje plik ze strony www, zapisujesz bufor do pliku temp.bmp, ladujesz go i przypisujesz obiektowi - przyklad taki jest w projekcie gma na ladowanie grafiki google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Jeśli chcesz to wykonać za pomocą GMa, to trochę wolne to będzie ;p Wysylanie: Utworzyć surfacea, narysować na niego Spritea do wysłania, i każdy pixel pobrać do buffora i wysłać ;p Odbieranie: Utworzyć surfacea, każdy pixel odebrać z buffora i utworzyć z niego spritea ;p E: Trzymać spritea w pliku, i wysłać go wyczytując plik binarnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Wgmie nawet binarne wczytywanie będzie wolne bo musisz odczytywac po jednym bajcie, więc trzeba by sobie napisac wlasnego dlla do tego. A skoro Ether ma gotową prostą funkcję to myśle że wiecej kombinowac nie trzeba ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się