Skocz do zawartości

Zablokowane Ponownie wciśniety klawisz


XBlacKX

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak. Jak napiszesz:

GML

if(keyboard_check_pressed('P'))

to if jest zawsze prawda. Zamień to na:

GMLif(keyboard_check_pressed(ord('P')))

W klamrze else dopisz jeszcze zmienna=false, bo nie będziesz mógł wyłączyć pausy.

 

jak dopiszę w else zmienna=false to nic nie działa, a jak dałem to w create to pauza jest jednoużytkowa

EDIT: nie przeczytałem że w klamrze, wszystko działa i dam credits.Zamykam temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...