XBlacKX Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 No to tak: mam obiekt i wciskam np. A i startuje kod, ale jak zrobić że jak wcisnę ponownie ten sam klawisz to co innego się zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zadeklaruj zmienną pomocniczą: GML if(keyboard_check_pressed(klawisz)) { if(zmienna==0) { // akcja 1 zmienna=1; } else { //akcja 2 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XBlacKX Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 w zmiennych jestem zielony a mój kod połączony z twoim to tak: GML a1 = pause //to jest obiekt if(keyboard_check_pressed('P')) { if(zmienna==0) { instance_deactivate_all(a1) zmienna=1; } else { instance_activate_all() } } i co dać w zmienna = ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 i co dać w zmienna = ? Ale w create czy gdzie indziej? Jak w create, to zmienna=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XBlacKX Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 https://gmclan.org/up6264.html przykład a.gmk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Tylko powiedz jeszcze, co chcesz osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XBlacKX Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 pauze, by reszta obiektów była nieaktywna a pauza aktywna ( bo w pauzie zrobie menu dowodzenia itp...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...