Skocz do zawartości

Światło dla każdego wroga


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otóż tworzę "noc" z użyciem sufraces. Światła używa jedynie bohater i wrogowie. I tu jest problem z wrogami. Światło wroga rozświetla tylko jednego z nich, pierwszego powstałego. Gdy go zabiję zmienia się w inny obiekt (trupa) i światło wędruje do kolejnego, następnego w kolejności umieszczenia obiektu. Ja otóź chcę by światła używali wszyscy wrogowie naraz... Oto kody do poszczególnych obiektów:

obj_Sufraces:

GML
CREATE:

surf=surface_create(room_width,room_height)

STEP:

color_get_red=merge_color(c_black,c_white,2)

surface_set_target(surf)

draw_clear(c_white)

draw_set_blend_mode(bm_subtract)

draw_circle_color(swiatlo.x,swiatlo.y,200,c_white,c_black,0)

draw_circle_color(swiatlo_enemy.x,swiatlo_enemy.y,100,c_blue,c_black,0) - SWIATLO WROGA

draw_circle_color(swiatlo_syrena.x,swiatlo_syrena.y,150,c_blue,c_black,0)

draw_set_blend_mode(bm_normal)

surface_reset_target()

DRAW:

draw_set_blend_mode(bm_subtract)

draw_surface(surf,0,0)

draw_set_blend_mode(bm_normal)

Swiatlo:

GML
STEP:

y=obj_gracz.y

x=obj_gracz.x

Swiatlo_enemy

GML
x=obj_sec.x

y=obj_sec.y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...