Moe Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam. Tutaj przedstawię kilka moich problemów. 1. Jak zrobić listowanie katalogu w GameMakerze? np. Sprawdza jakie, i ile jest plików, na danym dysku, partycji, folderze i wypisuje je w funkcji DRAW gdzieś w roomie... 2. Jak zrobić ładowanie plików z osobnego katalogu, które załaduje SPRITE i przypisze je do np. SPRITE01. Jak coś mi się przypomni to dopiszę. Moe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Nie polecam robienia systemu operacyjnego w Game Makerze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Moze chce napisać jakis system administacji plikami? (cos jak total comander) A co do problemu: https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=56 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Nie polecam robienia systemu operacyjnego w Game Makerze :) Nie, nie zamierzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Moze chce napisać jakis system administacji plikami? (cos jak total comander) A co do problemu: https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=56 To są funkcje tylko do plików tekstowych. Niestety. A co do 2 pytania?? Moe sryfordoublepostforadminsall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 1. Funkcje file_find_fist i file_find_next 2. GML sprite0=sprite_add('sprajty/sprite0.jotpegie', jakiesargumentyktóresąwhelpie) draw_sprite(sprite0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 1. Funkcje file_find_fist i file_find_next 2. GML sprite0=sprite_add('sprajty/sprite0.jotpegie', jakiesargumentyktóresąwhelpie) draw_sprite(sprite0) Thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się