zelman Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Mi chodzi o ikonkę, sry, że napisałem logo :P Na odrobinę ładniejszą :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 aha i zwieksz rozdzielczość całej gr na wiekszą, zmień gowę bohatera na ładniejszą pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Rozdzielczość i spr hero jest ok. tylko zmień ikonke i będzie perfekt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 A na jaką mam zmienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Yyy... może taki jakiś magnes? Albo "odpicowana" postać (w grze zostaw taką, jaka jest)? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 W chyba 10 planszy widać w tej ziemi różne kamienie kości itp. a w poprzednich tego brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 aha i zwieksz rozdzielczość całej gr na wiekszą, zmień gowę bohatera na ładniejszą pozdr rozdzielczości raczej nie zmieni bo to ma być na konkurs Nie którzy narzekają że nie ma mini mapy i nie widać co jest dalej moim zdaniem mini mapa byłaby tu zbyt dużym ułatwieniem i zabiła by tą grę. zrób jakiś przejazd po całej mapie kamery może daj takie coś że wczytuje się mapka i jeździ po całej mapce dopóki gracz nie wciśnie jakiegoś guzika. To by też od razu załatwiło drugą prośbę graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Bardzo by się przydała minimapa, by można byłoby rozplanować, kiedy użyć magnesu, by nie wpaść w kolce, których się nie widzi z powodu małej rozdzielczości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 @up Dobry pomysł ! Koniecznie zastosuj go w grze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 moim zdaniem mini mapa byłaby tu zbyt dużym ułatwieniem i zabiła by tą grę zgadzam się z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Aby was pogodzić mógłbym zrobić 2 poziomy trudności normal i hard (jeden z minimapą a drugi bez niej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 mini mapka by zniszczyła tą grę :D bo tak to nie wiesz co cię czeka i to jest ekscytujące :D Aby was pogodzić mógłbym zrobić 2 poziomy trudności normal i hard (jeden z minimapą a drugi bez niej). hmy może i to dobry pomysł przed wchodzeniem do gry z mini mapką dałbyś napis gra dla newbie :D to w takim razie tak !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Całkiem przyjemne. Co poprawić? Jest błąd w opcjach, przydała by się jakaś różnorodność jeśli chodzi o sterowanie. Mógłbyś pokusić się o lepszą grafikę. To tyle. Dla mnie gra na mocne 8/10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Aby was pogodzić mógłbym zrobić 2 poziomy trudności normal i hard (jeden z minimapą a drugi bez niej). /\ Dobry pomysł :thumbsup: /\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Jeszcze nie widziałem w platformówce minimapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 No... bez minimapy lepsze. Jest to wtedy wersja bardziej hardcorowa. Kiedyś wszystkie gry takie były :P Minimapa zniszcz cały klimat gry :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 według mnie trzy poziomy: - beginner ( minimapa i mało kolców ) - normal ( mało kolców bez minimapy) - hard ( dużo kolców bez minimapy ) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 nie lepiej samemu robić poziomy trudności? ustawiasz kolce, minimape, siłe magnesów itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 ta gra jest genialna :D znajdź szybciutko jakiegoś zayebistego grafika i zaszpanuj na GMC, bo giera wymiata :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 No ale o co Wam chodzi z tą grafiką bo nie kumam ? Jak już ktoś napisał, to można w niej liczyć pojedyńcze pixele, ale włączyłem teraz interpolacje i imo jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 no mało kto by u nas zrobił taką grę :D a tak do pytania może kolory jaskrawsze ?? bardziej przy cieniowane itp :D np kulka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 grafika jest spoko. Pasuje wszystko do siebie. Ale znalazłem jedno niedopracowanie. Mianowicie jak jest się prostopadle do magnesu który odpycha do góry to niemożna nic już zrobić, lata się tylko w jednej linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flipper Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Gierka jest suuper! Tylko czasami może denerwować to o czym wspomniał Kosmitak. Jak znajdę się idealnie nad magnesem odpychającym do góry to muszę zaczynać poziom od nowa. Nic już wtedy nie zrobię. Ale gra i tak jest świetna, więc daję 5/5. PS. Jeśli jednak zdecydowałbyś się na zmianę grafiki to chętnie pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 przydal by sie wlasnie balansowanie delikatne strzalkami w powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Całkiem fajne to to :) Tylko czasem denerwuje to, gdy chcesz lecieć w prawo a kulka łapie jakiś magnez który kieruje w lewo :) I fajnie by było gdybyś zrobił maksymalnie dużo poziomów, tak, żeby można było grać bardzo długo :) Na PSP by było to bardzo fajne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Wiem, że jest ten błąd, i starałem się poziomy projektować tak aby zawsze pod takim miejscem była pochylona ziemia, lecz mogłem gdzieś zapomnieć o tym. Więc napiszcie mi gdzie można utknąć w ten sposób (w którym poziomie i w jakim miejscu). Mnie od poniedziałku nie będzie, ponieważ wyjeżdżam i wrócę za 10 dni (wrócę 12.08), więc postaram się maksymalnie do niedzieli wydać nową wersję, która będzie zawierać (mam nadzieję): - podział na krainy; - więcej poziom (mam nadzieję dojść do 40, po 10 na każdą krainę); - nowe grafiki (przedmioty zakopane w ziemi: skały, gorąca lawa, kawałki lodu, robaki, kości,...) - nowe mechanizmy (na razie nie jestem pewien, odpychające magnesy, wciągająca czarna dziura, czekam na inne sugestie :)) Po powrocie postaram się wszystko zebrać do kupy, i zrobić już końcową, finalną wersję. ps: Idę zająć się poziomami i będę około godziny 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 A tak sobie przypomniałem, że grałem w coś podobnego na iPhonie. Może znajdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 TYLKO 40 POZIOMÓW?! Lol.. to gra na 1 godzinę :< A myślałem, że będę mógł sobie przechodzić co dzień, jak będę nie miał co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 właśnie, dodaj edytor poziomów ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Ehh, może nie wiesz jak ciężko projektuje się poziomy. Ale spokojnie może będzie ich więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się