Lechu4444 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Cześć siedzę nad tym kodem już 2 dzień i to co udało to umieszczenie kolesiowi broni po lewej stronie jednak chcę aby broń była po prawej i jak to zrobić https://gmclan.org/uploader/4321/lenghtdir.jpg Tu obrazek jakby ktoś nie wiedział o co mi chodzi żeby coś takiego osiągnąć trzeba wpisać kod GML (draw) draw_sprite_ext(s_br_m_krotki,0,x+lengthdir_x(35,direction+30), y+lengthdir_y(35,direction+30),image_xscale,image_yscale,direction, image_blend,image_alpha) przy orignach ustawionych na center. Ma ktoś jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Zmieniaj wartości w y+lengthdir_y(35,direction+30) i zobacz jak się zmieniają położenia sprite'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 próbowałem zmieniać ale albo wychodzą w tym samym miejscu albo za plecy wychodzi mieczyk, albo jak już jest dobrze to jak się obraca to nie chce się trzymać prawej strony i kręci si w odwrotną stronę. E. dorzucę jeszcze tylko że oba obrazki są rysowane w sposób przedstawiony na screenie czyli przodem do prawej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Taka rada, zmieniaj np. co 1 wartość wpisaną do lengthdira_x i y, i zobacz jak się zmienia, zrozumiesz wtedy jak to się ustawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Jak dobze pamietam to bedzie tak: GML draw_sprite_ext(s_br_m_krotki,0,x+lengthdir_x(35,direction+90),y+lengthdir_y(35,direction+90),image_xscale,image_yscale,direction,image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 ale kąty jak widzicie i odległość jest dobra wszystko jest policzone twierdzeniem pitagorasa ponieważ obrazek który miał przypominać ludka ma rozmiary32x64 a mieczyk 32x16 skoro originy są ustawione na center czyli w przypadku ludzika to 16x32 a mieczyka 16x8 to z twierdzenia pitagorasa wychodzi że 16^2+32^2=len^2 len^2=256+1024 len=sqrt(1280) len~35 a że 16x35 to prawie tak jakby był to trójkąt równoboczny więc kąt to direction+30 a jak zrobię użyję innych argumentów w lengthdir_x i inne w lengthdir_y to mieczyk nie trzyma stałej pozycji wobec ludka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się