Marcin T. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Witam Oto bardzo prosty przykład strzelania dla bardzo początkujących. Plusem przykładu dla początkujących jest to że: - Wszystko jest w klockach - System strzelania składa się tylko z dwóch klocków! W przykładzie jeden obiekt strzela strzałami w kierunku celownika ( myszki ). Szybkość strzałów zależy od tego jak szybko naciskasz lewy przycisk myszki. Przykłady: Dla Pro: Klik Dla Lite: Klik Przykłady różnią się jedynie tym, że dla wersji Lite zamiast celownika jest myszka. Ten przykład jest skierowany do bardzo początkujących którzy dopiero zaczynają przygodę z Game Makerem. Więc proszę zaawansowanych o to, żeby nie krytykowali przykładu dlatego, że jest banalny, za prosty itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garry692 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 To kto ma skomentować w takim razie? A co w wersji lite nie można spritowi ustawić pozycji mouse_x, mouse_y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Chodzi mi oto, że nie mają komentować tego, że to jest za łatwe, ale mogą komentować np. wykonanie. Pewnie jakoś się tam da, ale to ma być dla bardzo początkujących więc wole nie kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garry692 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Tu nie ma co oceniać, 3 klocki na krzyż. Nawet nie zrobiłeś obracania się x na środku do myszki. 2/5 ale powinno być 1/5 bo nikt z tego nie skorzysta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Straszny badziew. Lepsze już takie coś: Create: GML can = true Alarm[0] GML can = true Global Left Button GML if (can = true ) { pocisk = instance_create(x, y, obj_Pocisk) pocisk.speed = 25 //To możecie dowolnie zmieniać pocisk.direction = direction=direction_point(x,y,mouse_x,mouse_y) //tam gdzie kursor tam leci pocisk can = false alarm[ 0 ] = 10 //To też możecie dowolnie zmieniać bo to odstep czasowy pociskow</span></span></span> a co do celownika STEP: GML x=mouse_x y=mouse_y I to wszystko w lite Edit: i w jednym obiekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ten przykład jest skierowany do bardzo początkujących którzy dopiero zaczynają przygodę z Game Makerem. Czemu zawsze gdy twórca sam wie o badziewności przykładu wpisuje tą linijkę do tematu? Jednakże nie tym razem.. Przykład taki sobie, może być. :) IamTheLaw, a sam mówiłeś że mój kod ma błędy! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 przecierz go poprawialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Aha zapomniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się