skateman Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 no więc mam pływaka i pływaka pod wodą daje event kolizji z wodą pływakowi i pisze GML object_index = plywak_underwater żeby objekt pływak sie zmienił w pływaka pod wodą i jak wchodze do wody pojawia się błąd ERROR in action number 1 of Collision Event with object object2 for object plywak: Error in code at line 1: object_index = plywak_underwater at position 1: Cannot assign to the variable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 instance_change, lub jeśli czegoś takiego nie ma to klocek "Change Instance) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 GML instance_change(nazwa_obiektu,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 GML (panwszechwiedzacyczyliHELP) object_index* Index of the object this is an instance of. This variable cannot be changed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Pamiętajcie!! instance_change czasem nie działa! with obj instance_destroy() instance_create(x,y,obj2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 @UP chyba na odwrót te polecenia z usuwaniem i tworzeniem obiektu bo jak usuniesz obiekt który ma inicjować następny obiekt to ten obj2 się nie stworzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Tłumacz controlowi, on wie lepiej... Powinno być odwrotnie, najpierw create, potem destroy xd . Zmień ten avatar dziecko, boś na niego za malutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skateman Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 działa :thumbsup: ale mam jeszcze jeden problem jak stawiam objekt "piasek" i jak na nim staje to nie mogę poruszać postacią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 a nie możesz piasek zrobić w background ?? było by wygodniej a możliwe też że korzystasz z jakiegoś przykładu co wszystko wyjaśnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się