Arekadiusz Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Jak zrobić takie coś: gdy bohater zdeży się z obiektem to zaczyna iść w wyznaczonym kierunku i dopiero gdy z niego zejdzie przestaje iść? Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 GML if place_meeting(x,y,somethin) { // ide se bo coś mnie dotyka } else { speed=0 //stoje } ewentualnie GML move_outside_solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Albo ja źle rozumiem, albo ty. place_meeting chyba sprawdza czy nie jestem na pozycji? A mi chodzi o sprawdzanie czy nie dotykam jakiegoś obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 to jak wiesz lepiej to sam skodz zdefiniuj dotykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Ok a więc mogę zrobić tak: GML //CREATE dotykam=false //COLLISION Z OBIEKT dotykam=true //STEP if dotykam=true { action_move("000100000", 5); } A gdy już zacznie iść to jak wykryć czy dalej jest na tym obiekcie czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 no to do tego masz place meeting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 GML dotykam=false //COLLISION Z OBIEKT dotykam=true //STEP if dotykam=true { action_move("000100000", 5); dotykam=false } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Ok a co mam podac zamiast x i y?? X i Y czego? Obiektu z którym się zdeżam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Tak. (ale wystarczylo wcisnac F1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A jeżeli ten obiekt sie przemieszcza? To jakie x i y mam podac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 X i Y czego? Obiektu z którym się zdeżam? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A jeżeli ten obiekt sie przemieszcza? To jakie x i y mam podac?? GML obiekt.x; obiekt.y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się