MagnusArias Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Mam zmienną Cel, ustawioną na 5. Klawiszami góra/dół zmieniamy wartość. Od tego czegoś zależy rozrzut broni (TDS). I tu pytanie, jak kurna załatwić żeby wartość była odwrotnie proporcjonalna? Btw. kod na kierunek mam GML p.dir = direction+random(Cel)-random(Cel); Zmiana w nawiasie random(Cel) na -Cel nie daje efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Chyba raczej chodzi ci o równy rozrzut w obie strony? GML p.dir = direction-Cel+random(Cel*2); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 No, coś tego typu. Ale nadal to nie zmienia sytuacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Odwrotnie proporcjonalny to 1/x a nie -x. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się