Skocz do zawartości

Color


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

c_red, c_blue?

Tak to są liczby.

c_red to 255, c_blue to 16711680.

to są stałe, które tak naprawdę są gotowymi liczbami do użycia, więc przestań się mądrzyć.

 

zapomniałem dodać, że choose przyjmuje wszystkie typy danych w GMie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c_red to 255, c_blue to 16711680.

to są stałe, które tak naprawdę są gotowymi liczbami do użycia, więc przestań się mądrzyć.

 

zapomniałem dodać, że choose przyjmuje wszystkie typy danych w GMie

 

Mu nie chodziło o wartości liczbowe tych kolorów, tylko to, że choose nie można używać na zmiennych itd. Candy myślał, że tylko na liczbach.. Nie rozumiesz tego? Od razu z czym innym wyjeżdżasz.

Poza tym po co ten raport, i nie mądrze się tylko stwierdzam fakt.

Widzisz jakąś liczbę w tym zdaniu? Nie? No jak to... przecież jest pełno 1 i 0.......

 

Ok, nie róbmy offtopu.

Pozdro!

 

@Dół

"Bo myślałem, że choose() odnosi się tylko do liczb "

Przeczytaj to sobie i zrozum lub nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wierz lub nie, ale z raportem nie ja wyjechałem.

candy myślał, że kolory są czym innym niż liczby, co jest przyczyną mojego wtrącenia się. napisałem, że to jednak są wartości liczbowe (co mogło, lecz nie musiało mu pomóc). nie rozumiesz związku - twój problem.

część "Widzisz jakąś liczbę w tym zdaniu? Nie? No jak to... przecież jest pełno 1 i 0......." jest zupełnie bez sensu, ponieważ GM rozróżnia dwa podstawowe typy danych: reale i stringi. NIE MA INNYCH - wszystkie funkcje przyjmują i zwracają to albo to. wpisywanie nazwy sprite'a, dźwięku, itp. to też tak naprawdę wpisanie liczbowego odnośnika do niego. proste. twoje porównanie do kodu binarnego tu nie pasuje.

 

miłego dnia, słoneczko, idź przypalać kogo innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

color[0]=c_red

color[1]=c_blue

color[2]=c_yellow

//...blabla

los=round(2)//losuje liczbe od 0 do 2

draw_set_color(color[los])

 

zamieniłem round na random i działa,ale....obiekt który byl rysowany tym kolorem miga na czerwono-żółto :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamieniłem round na random i działa,ale....obiekt który byl rysowany tym kolorem miga na czerwono-żółto :(

draw_set_color(color[los]) zostaw w drawie, pozostałe częsci skryptu przenieś do create

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...