Skocz do zawartości

Budowanie jednostek


Rekomendowane odpowiedzi

beztytuupc.png

Object following ustaw na obj_kursor. Daj mu w stepie: x=mouse_x; y=mouse_y; Hbor to grubość krawędzi lewej i prawej, a Vbor dolnej i górnej. Jak obj_kursor wjedzie na nie, view zacznie się przesuwać z prędkością Hsp albo Vsp, zależnie na której krawędzi jest kursor. Wszystkie wartości dopasuj do Swoich potrzeb.

Co masz na myśli mówiąc jakaś tam akcja? Poza tym nie bardzo jeszcze rozumiem sens tablic w gmlu.

Jakaś tam akcja, to akcja w której odejmuje się jeden pot. To może być wszystko: wciśnięcie strzałki, ruch myszki, alarm itp. Naucz się tablic, ułatwiają później robotę.

Nie powiedziałeś jak zrobić coś takiego, żeby po wciśnięciu LPM na obojętnie jaką część rooma(oprócz zamku) znikał interfejs.

Może tak:

GML (stepzamek)
if(!position_meeting(mouse_x,mouse_y,self)&&mouse_check_button_pressed(mb_left))

with o interfejs instance_destroy()

Sorry za to, ale dopiero zaczynam przygodę z GM i zadaję bardzo dużo pytań(pewnie głupich).

E, tam. Nie przejmuj się. Kto pyta, nie błądzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...