DarkLiquidus Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 then to tak jakby { kod } tylko w 1 lini możesz tak: if (x=0 or x=640) { tu kod } No ale jaki kod? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Object following ustaw na obj_kursor. Daj mu w stepie: x=mouse_x; y=mouse_y; Hbor to grubość krawędzi lewej i prawej, a Vbor dolnej i górnej. Jak obj_kursor wjedzie na nie, view zacznie się przesuwać z prędkością Hsp albo Vsp, zależnie na której krawędzi jest kursor. Wszystkie wartości dopasuj do Swoich potrzeb. Co masz na myśli mówiąc jakaś tam akcja? Poza tym nie bardzo jeszcze rozumiem sens tablic w gmlu. Jakaś tam akcja, to akcja w której odejmuje się jeden pot. To może być wszystko: wciśnięcie strzałki, ruch myszki, alarm itp. Naucz się tablic, ułatwiają później robotę. Nie powiedziałeś jak zrobić coś takiego, żeby po wciśnięciu LPM na obojętnie jaką część rooma(oprócz zamku) znikał interfejs. Może tak: GML (stepzamek) if(!position_meeting(mouse_x,mouse_y,self)&&mouse_check_button_pressed(mb_left)) with o interfejs instance_destroy() Sorry za to, ale dopiero zaczynam przygodę z GM i zadaję bardzo dużo pytań(pewnie głupich). E, tam. Nie przejmuj się. Kto pyta, nie błądzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się