Skocz do zawartości

City of Terrorism


miki100

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobisz edytor miast to daj w creditsach, że pomysł mój. :P

A tak w ogóle to po zrobieniu tego edytora to CHYBA dołączę do projektu. Tylko bym musiał co nieco się dowiedzieć co do tego edytora (jak to działa, rodzaj zapisu itp itd). Zrobiłbym wtedy oficjalny dodatek do gry. Jakby ten edytor miał także robienie misji, a oprócz tego można by było ustawiać chaty do kupienia, sklepy z komórkami, szpitale, komisariaty to bym na pewno zrobił jakiś dodatek.

Bardzo łatwo zrobić trainera do tej gry.

 

EDIT:

Wiem! Jakby się doinstalowało dodatek by się pojawiało logo ParadropSoft`u i twojej ekipy.

Jakby co to jestem dobry w robieniu rozbudowanych creditsów.

 

EDIT2:

O! O! O! Już robię moda!

 

Jak widzę te możliwości

to chyba zesikam się z radości!

 

 

EDIT3:

Będzie się nazywać: City of Terrorism: Perfect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przez 2 dni nikt nie zgłaszał żadnych błędów, ja też żadnych nie znalazłem, więc dziś oddaję w wasze ręce łatkę 1.2. Jest to prawdopodobnie ostatni patch, bo wszystkie błędy zostały już poprawione.

Co zostało zmienione:

  • * Woda nie zabija gracza, ale go blokuje

* Przechodnie nie wchodzą teraz jak idioci do wody

* Lampy spadają dopiero po uderzeniu z większą szybkością

* Przyspieszona aktywacja misji i celów

* Zmniejszona moc hamulców

* Małe uszkodzenia przy kolizjach z samochodami

* Przytrzymując klawisz Shift spowalniamy obrót gracza

* Zmieniona tekstura ulic

* Ulice nie powinny teraz migać w widoku mapy

* Poprawiony wanted level

* Przyspieszone samochody

* Nazwa aktualnie granego pliku w telefonie

* Opisy achievmentów

* EDIT: A, właśnie - jeszcze poprawiony sposób obrotu strzałki :rolleyes:

Download: Tu

 

Niestety, nie stworzyłem edytora map, bo stwierdziłem, że musiałbym zmienić bardzo dużo w grze, aby było to możliwe.

Oczywiście to, że jest to (prawdopodobnie) ostatnia łata, nie oznacza, że nigdy nie wrócę do tematu CoT. Druga część byłaby już na 99,9% w pełnym 3D.

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że City of Terrorism nie jest aż takim gniotem, jakim była wersja 1.0 :) . Dziękuję także za wysokie oceny.

Edytowane przez miki100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Em... gdzie "mission failed" kiedy utopiłem samochód z 1 misji? :/

 

Biorę na odstrzał AI, będzie łostro:

 

 

 

Japie***le, jak można nie zauważyć jak samochody jeżdżą. Gra nadal będzie buggerska w moim mniemaniu jeśli najważniejszy element gry - samochodzy będą zbugowane. AI zamiast jeździć środkiem jeździ tak że zawsze conajmniej 1/3 samochodu wystaje poza drogę, chociaż ma dużo miejsca.

 

A i uderzyłem policjanta, zapuszkował mnie ale w całej tej akcji pisało że mam wanted level 0... ok, wanted level chodzi dobrze ale nie ma jak odróżnić poziomu "wszystko ok" od "tylko przechodzący policjanci Ce zaczepią" skoro oba levele mają status "0".

 

Beta testy polegają na robieniu wszystkiego. Robienia tego co gra każe, robienie wielu rzeczy na własną rękę i robienie rzeczy które się wydają oczywiste. Kiedy mnie Policja goniła wszedłem do wody a goniący mnie Policjanci znikali. Zrób chociaż żeby stanęli na brzegu i strzelali z niego(wystarczy zrobić żeby dalej nie biegli tylko zaczęli strzelać, dosłownie 1 zmienna, a przy biegnięciu wzdłuż brzegu można dać kolizje jak ze scianą).

 

Gra jest już naprawde bardzo dobra : >.

 

 

Edit:

Przyszłem się poskarżyć mamusi : <

Zue panowie policjanty szczelały do mnie bo zabijałem przechodniów, ale nie chcieli się podzielić zabawkami. Szczelali do mnie z pistolecików, a kiedy się śmeisznie przewrócili i nie wstawali nie było żadnej broni do podniesienia. Dopiero później jak masakra weszła na wyższy level policjanci puszczali broń. Strzelam że Ci którzy nie puszczali broni wogóle nie powinni jej mieć, a jednak jej używali.

Jeszcze coś o czym zapomniałem wspomnieć. Nie każdy ma w myszce rolke. Ja niby mam ale zepsutą. Zmiana broni to masakra. Nastaw zmiane na jakieś 2 klawisze. W gta:sa to przykładowo Q oraz E

 

E2:

Acha ta policja!(znowu) Gdyby w Polsce była taka skuteczna! Przeciętny przestępca na 1 poziomie poszukiwań a pojazdów Cie ściga jakbyś zabił 20 i okradł sklep gwałcąc kasjerkę...

Zresztą troche irytuje czas reakcji. Policja ODRAZU zapieprza kiedy się ruszysz poza zasięg, ODRAZU strzela, kiedy tylko się zatrzymasz. Powinni chwilę postać, żeby "wycelować" puścić 2-3 strzały. Odczekać kolejną chwilę, ale z połowę krótszą i znowu strzelić. Tak jest przyjemniej i można zrobić dużą jadkę, a to przyjemne dla gracza jak mniemam.

 

E3:

Ach ta Policja (razy trzy)!

Nie musisz robić super oblliczeń i super inteligencji dla kierowców w trakcie pościgów, ale mógłbyś chociaż zastosować to samo co w zwykłych samochodach. Zwykłe samochody trzymają się swoich zasad, kolizji itd. Policjant natomiast ma wóz automatycznie odwrócony w strone gracza który zawsze jak jest dość daleko od gracza przybliża się o stałą odległość je**ąc po drodze kolizje.

Strzelam, że zwykłe pojazdy jeżdżą między pewnymi określonymi punktami kontrolnymi, dla policji zrób że taki punkt kontrolny to gracz, zrób normalne rozpędzanie się, a nie że zapieprza wiecznie 180 km/h i zrób kolizje między samochodami Policji. Będzie to neico komicznie wyglądać jak się będą tłuc rozbijając się o siebie w czasie pogoni za Tobą, ale będzie to ciekawy efekt i do tego przynajmniej ten pojazd zadziała jak każdy inny.

 

Strzelam że za pomocą lengthdirów możesz określić położenie X i Y środka maski samochodu, dla którego sprawdzany jest jego stan zdrowia. Mówię to, gdyż napisanie wbudowanych w gm particli dymu na pozycji maski to nie problem. Particle ef_smoke wyświetlany w odpowiednim kolorze, częstotliwości i wielkości to chyba nie problem.

 

Przykładowo:

 

100-80% - NIC

60-79% - ef_smoke , c_ltgray , xscale oraz yscale jakiś mały np. 0.25 albo 0.10 , particle tworzony co 1 sekunde

40-59% - ef_smoke , c_ltgray , xscale oraz yscale jakiś mały, ale trochę większy od poprzedniego. particle tworzony co 1/2 sekundy

30-39% - ef_smoke , c_dkgray , x i y wiekszy od poprzedniego , particle tworzony co 1/4 sekundy

10-29% - ef_smoke , c_dkgray, x i y wiekszy od poprzedniego(widocznie), partcile tworzony co 1/4 sekundy

<10% - ef_smoke, c_dkgray, x i y wyraznie wiekszy od poprzedniego, particle tworzony co 1/6 sekundy

 

Jeśli będziesz miał z tym problem to pisz priv to wytłumacze ; d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info o błędach.

Z tymi samochodami to miałem dylemat. Wcześniej ktoś pisał "za mało miejsca na ulicy" to zrobiłem, że jeżdżą po zewnętrznej.

Policjanci gubią broń losowo. Może to głupie, ale trudno.

Broń można zmieniać klawiszami Z/X (w menu jest help...)

Co do dymu-piszę po raz setny-gry nie robię w 3D GM-a, tylko w U3D, więc za cholerę nie mogę użyć particli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info o błędach.

Z tymi samochodami to miałem dylemat. Wcześniej ktoś pisał "za mało miejsca na ulicy" to zrobiłem, że jeżdżą po zewnętrznej.

Chodziło ze wąskie ulice

 

Co do dymu-piszę po raz setny-gry nie robię w 3D GM-a, tylko w U3D, więc za cholerę nie mogę użyć particli...

Particle się maluje w tym samym czasie co HUD, inaczej sie nie dziw ze nie dzialaja. To jest to "cos" co kazalem w razie czego do mnie napisac. Niech kazdy samochod ktory musi miec rysowany dym zwieksza zmienna global.damagedcars o 1 a potem daje sobie isdamaged=true oraz myid=global.damagedcars.Reszte powinienes wydedukowac, a jak nie to w edicie dam.

 

Edit:

Ok, nie bedzie, chyba masz racje ze to nie zadziala, troche sse z 3D, wiec wieksza szansa ze Ty masz racje.

 

 

E2: Właśnie się skapnąłem że dym już jest. Jakiś taki ciężki do zauważenia :o . W kazdym razie możesz uderzać samochodem o budynki i jechać ocierając się o nie a samochód się nei uszkodzi, w porównaniu do uderzenie w samochód czy strzelanie piesków do pojazdu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ferrari4: Dziś już jest 1.3. Na PW później odpiszę.

 

Obsługiwana muzyka: AIFF ASF ASX DLS FLAC FSB IT M3U MID MOD MP2 MP3 OGG PLS RAW S3M VAG WAV WAX WMA XM(sprawdzałem tylko midi, mp3, wav i ogg, a te deklaruje twórca GMFMOD)

 

Co zmienione w 1.3:

*Przeprojektowany Wanted Level

*Pościg policyjny wygląda trochę lepiej

*Samochody jeżdżą bliżej środka ulicy

 

Z tym wanted level to teraz jest tak:

1*=gonią nas tylko policjanci

2*=dołączają radiowozy

3*=to samo co 2*, ale trochę lepiej

4*=SWAT(szybsze samochody, a policjanci mają submachine gun)

5*=wojsko

 

Download: TU

 

Na obecną chwilę odpocznę trochę od CoT i zrobię może jakiegoś jRPG, ale po wakacjach lub pod ich koniec wezmę się (raczej) za City of Terrorism 2. Szczegóły poznacie pierwsi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był juz taki pomysł, ale autor nie chce sie bawić w bloki 3D, bo samochody pod kątem są płaskie nieco.

 

E:

teraz "e" nie wlacza misji dodatkowych np. w taksowce

 

Niefajne jest też bycie złapanym przewz gliny jak chociaż przez 1/2 sekundy jakiś glina stoi przy samochodzie. to wkurzajace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Wiecie może czy miki100 jeszcze żyje? Sorry za odświeżanie, ale po prostu muszę wiedzieć. :)

Na obecną chwilę odpocznę trochę od CoT i zrobię może jakiegoś jRPG, ale po wakacjach lub pod ich koniec wezmę się (raczej) za City of Terrorism 2. Szczegóły poznacie pierwsi ;)

Więc chcę wiedzieć. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sorry za ciągłe odświeżanie tego tematu. Rok i 6 dni już mija, a CoT 2 nadal nie ma.

Ma ktoś z nim stały/pewny kontakt?

BTW to na Instalki.pl jest ta gra. Prawdopodobnie dodana niedawno, w tym miesiącu 161 pobrań na 161.

http://www.instalki.pl/gry/download/akcji/..._Terrorism.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...