Assassin Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Wiadomo, że nie można zrobić kilku wartości depth dla jednego obiektu, a używanie wielu obiektów raczej nie będzie zbyt wydajne xd . No a właśnie chcę zrobić coś takiego, że powiedzmy rysuję 5 spritów w jednym obiekcie, każdemu obliczam jakąśtam wartość i według tej wartości rysuję w odpowiedniej kolejności. I zastanawiam się jak to sortowanie zrobić... Może jakaś funkcja, która je odpowiednio układa i rysuje w kolejności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Depth jest zależne od linijki kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Moze wykorzystaj to ze rysuje sie wszystko pokolei tak jak jest ulozone w kodzie :P Edit: ajć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Sry, ale jesteście głupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 create: GML sprity = ds_list_create(); ds_list_add(sprity,spr2); //ten sprit będzie się wyświetlał ostatni ds_list_add(sprity,spr1); ds_list_add(sprity,spr4); ds_list_add(sprity,spr5); ds_list_add(sprity,spr3); //ten sprit będzie się wyświetlał pierwszy</span> draw: GML for ( i = 0; i < ds_list_size(sprity); i += 1 ) { draw_sprite(ds_list_find_value(sprity,i),0,x,y); }; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zacząłem już kombinować z listami z pół godziny temu xd . Zrobiłem sobie listę, potem po wprowadzeniu różnych wartości głębi, sortuję je rosnąco, a każdej głębi jest przyporządkowane są dane do rysowania. Teraz tylko kombinuję z obliczaniem głębi... Ale to już sobie sam poradzę, więc w sumie niepotrzebnie założyłem temat. Zamykam jak narazie ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi