Skocz do zawartości

Zablokowane Depth w draw...


Assassin

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo, że nie można zrobić kilku wartości depth dla jednego obiektu, a używanie wielu obiektów raczej nie będzie zbyt wydajne xd .

No a właśnie chcę zrobić coś takiego, że powiedzmy rysuję 5 spritów w jednym obiekcie, każdemu obliczam jakąśtam wartość i według tej wartości rysuję w odpowiedniej kolejności. I zastanawiam się jak to sortowanie zrobić... Może jakaś funkcja, która je odpowiednio układa i rysuje w kolejności ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

create:

GML
sprity = ds_list_create();

ds_list_add(sprity,spr2); //ten sprit będzie się wyświetlał ostatni

ds_list_add(sprity,spr1);

ds_list_add(sprity,spr4);

ds_list_add(sprity,spr5);

ds_list_add(sprity,spr3); //ten sprit będzie się wyświetlał pierwszy</span>

 

draw:

GML
for ( i = 0; i < ds_list_size(sprity); i += 1 )

{

draw_sprite(ds_list_find_value(sprity,i),0,x,y);

};

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem już kombinować z listami z pół godziny temu xd . Zrobiłem sobie listę, potem po wprowadzeniu różnych wartości głębi, sortuję je rosnąco, a każdej głębi jest przyporządkowane są dane do rysowania.

Teraz tylko kombinuję z obliczaniem głębi... Ale to już sobie sam poradzę, więc w sumie niepotrzebnie założyłem temat. Zamykam jak narazie ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...