Czarny Ass Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Mógłbym prosić kogoś o zrobienie programu w BasiEgaXorzu, który wyświetli biały pixel na pozycji 5,5(X,Y) i podanie kodu źródłowego? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 masz przykład bexpaint, przejrzyj go sobie takie pikselowe rysowanie to na starych konsolach cholernie ciężka rzecz. rzadko kiedy to się robiło, podstawowymi elementami grafiki były kafle i sprity. przeczytaj dokumentację, zanim w sygnaturze napiszesz "BEX rządzi", bo wydaje mi się, że brakuje ci podstawowej wiedzy o basiegaxorz i sega megadrive :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Problem w tym, że kiedyś wyświetlało grafikę jak wpisywałem: loadtiles guns,2,1 a = addsprite(1,1) propsprite 1,1,1 guns: datalong $... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garry692 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A co sie zmienilo od ego czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 No właśnie nic. Cały czas robię tak samo, a tylko raz to działa. :/ EDIT: Czytam dokumentację. EDIT2: Sprawa rozwiązana. Tile`i używam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Czy można coś zrobić aby drawtile wyświetlał mi grafikę w miejscu x,y względem pixeli, a nie znaku? To trochę dziwne jak np. samochód przesuwa się o jeden znak, a nie pixel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 -_- samochody robi się spritami, nie za pomocą tile'i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 :D Ale ja niem umiem robić spritów. Kod: option title,"hah" PALLETTE &h0EEE,0,0 PALLETTE &h0222,0,1 PALLETTE &h000E,0,2 PALLETTE &h0880,0,9 loadtiles graphics,1,256 x = 4 y = 4 ax=addsprite(x,y) propsprite ax,256,0 aj: do sleep 10 movesprite ax,x,y j = joypad() if j.0 then y-- if j.1 then y++ if j.2 then x-- if j.3 then x++ loop graphics: datalong $00000000 datalong $00000000 datalong $11111111 datalong $11999911 datalong $11111111 datalong $02200220 datalong $02200220 Co tu jest źle? EDIT: Spacje są tylko nie wyświetla ich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 argumenty addsprite to rozmiar. 0,0 to sprite o rozmiarze 8x8 pikseli, 3,3 - 32x32 pikseli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Dzięki, Jaklub. Jednak nadal mi niczego nie wyświetla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Co mam zrobić aby cokolwiek wyświetliło? Kod: option title,"hah" PALLETTE &h0EEE,0,0 PALLETTE &h0222,0,1 PALLETTE &h000E,0,2 PALLETTE &h0880,0,9 loadtiles graphics,1,256 x = 4 y = 4 ax=addsprite(0,0) propsprite ax,256,0 aj: do sleep 10 movesprite ax,x,y j = joypad() if j.0 then y-- if j.1 then y++ if j.2 then x-- if j.3 then x++ loop graphics: datalong $00000000 datalong $00000000 datalong $11111111 datalong $11999911 datalong $11111111 datalong $02200220 datalong $02200220 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Przepraszam, że odświeżam temat ale chciałem przypomnieć (trochę późno, ale zawsze :D), że lewy górny róg ekranu jest na pozycji 128,128. Może komuś się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się