Skocz do zawartości

Zablokowane Direction


M@ILOSZ

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, używam takiego mniej więcej kodu, aby ograniczyć maksymalną zmianę direction na step:

GML
direction = min(max(direction-agility,point_direction(x,y,ball.x-256,ball.y-256)),direction+agility)

 

Czy ktoś już zauważył jaki jest z tym problem?

 

A jest taki: w prawo lekko w górę to będzie dir = 10, a lekko w dół dir = 350, i cały algorytm wariuje i każe obiektowi obracać się o 360*. Czy ktoś ma może pomysł jak by można to zrobić bez tego błędu?

 

Edit: Zresztą nieważne poradziłem sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...