rytry Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Jak zrobić jezeli obiekt dochodzi do połowy ekranu to kamera przesuwa sie dalej i widać dalszą część mapy/w góre/dół/i na boki/ Jak zrobić jezeli obiekt1 wejdzie na obiekt2 to ten obiekt2 wyrzuca obiekt w powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Trzeba uzyc viewsów room->vievs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 1. Musisz ustawić viewa w roomie. Następnie w Following ustawiasz obiekt za którym ma podążać view. 2. W obiekt1 dajesz kolizję z obiekt2 i piszesz instance_destroy() plus ewentualnie efekt wybuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tofik Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 To bardzo proste, wystarczy wejść do roomu, wcisnąć zakładkę views i tam zaznaczyć: "Enable the use of view" i "Visible when room starts" i wybrać odpowiednie współrzędne w "View in room" i na koniec w "Object fallowing" zaznaczyć ten obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się