ZyperPL Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Yo.. Mam malutkie pytanko.. jak zrobić, że na jednym Viewie nie widać jednego objectu a na drugim widać? I jak zrobić, że text jest pisany tylko na jednym viewie? Tzn. mam x i y textu na view_height itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 GML if view_current=numerviewa { rysowanie tekstu/sprita } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ale mi chodzi.. jak mam dwa viewy :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 No to mój kod rysuje na viewie "numerviewa". @EDIT: Nawet nie sprawdziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ale mi chodzi.. jak mam dwa viewy :S ?? if view_current=2 then visible = tru else visible = fols if view_current=1 then visible = tru else visible = fols Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 true i false , co by nie było że błąd :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 On chciał aby nie wklejał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Ok dziex :) A jak zrobić żeby gdy nie ma Gracz2 to View zmienia wielkość i położenie x,y :S??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 view_cośtam, nie pamiętam tej zmiennej, poszukaj w pomocy, e.w. podpowiedzi do kodu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 view_xview view_yview Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Nie, to pozycja lewego górnego rogu viewa, x oraz y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 No właśnie... Pozycja.. A teraz jak ustawić szerokość i wysokość gdy nie ma objectu Gracz1 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Poszukaj sobie tych funkcji, ja nie znam na pamięć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 if(!instance_exists(gracz)) { view_wview = szerokość; view_hview = wysokość } Cóż za problem poszukać sobie w dokumentacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 No a zrobiłem takie coś i nie działa :/ Coś nie czaje tych komend :P GML if smierc=1 { view_wview[0]=400 view_hview[0]=480 view_xview[0]=0 view_yview[0]=0 view_xport[0]=400 view_yport[0]=480 } I View śledzi object Gracz, który jest sparentowany z Gracz2 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się