Mentoss Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Mam kropkę, poruszająca się nieustannie w stronę ruchomego punktu. kiedy dotyka ścian, zacina się wewnatrz.. Jak tego uniknąć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 zacina się wewnatrz.. nie za bardzo wiem o co chodzi, moglbys dac jakiegos screna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Dac kolizje ze sciana? o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 a co dać w kolizji ?? image'a wrzuce jak znajde gdzie można je wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 imageshack.us W kolizji ustaw GML x=xprevious y=yprevious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 yprevious i xprevious ... to skutkuje przy ruchu jednoosiowym, jak zaczynam ruszać się w innych kierunkach niż 0, 90, 180 lub 270, to dzieje się to: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Aha, w FAQ jest przykład ruchu i kolizji dla platformówki, zajrzyj tam, może pomoże xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Czerwca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 yprevious i xprevious ... to skutkuje przy ruchu jednoosiowym, jak zaczynam ruszać się w innych kierunkach niż 0, 90, 180 lub 270, to dzieje się to: A gdzie ta kropka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 w FAQ ni ma... jeżeli chodzi ci o move_contact_solid to nie działa - ZAWSZE się zacina <_< ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Przy kolizji z blokiem: GML move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 Mi sie nie zacinało :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 zrób to na systemie Crackera z tego postu: (...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Na razie spadam na ang. więc mnie nie ma, jak wróce to postaram się napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 GML move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 To musi dzialac, ale musisz dac przy kolizji ze sciana i scianie musisz zahaczyć solid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 dzieje się to samo... chodzi o to, że instancje kropek podążają do punktów wokół instancji galarety. Gdy dotkną ściany nie tylko nie spadają dalej (i dobrze), ale też niestety zacinają się w blokach ściany i przestają się w ten sposób ruszać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.talbot Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 teoretycznie... można by spróbować dwóch rzeczy- mógłbyś objektowi kropka, dla kolizji z danym obiektem ustawić akcje bounce- to dosyć łatwe rozwiązanie, mógłbyś też danemu obiektowi ściana ustawić odpowiednią grawitacje- to wydawać by sie mogło trudniejsze- ale myśle, że ma większe szanse na powodzenie -------------------- niech to... przepraszam- nie doczytałem i źle zinterpretowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się