Skocz do zawartości

Fikuśny lot


Lollus

Rekomendowane odpowiedzi

Ewentualnie za pomocą funkcji sinus:

GML (create)
a=false;

speedx=2;//szybkość wzdłuż osi x

amplituda=5;//amplituda lotu (maksymalne wychylenie względem osi x)</span>

GML (step)
x+=speedx;

y+=amplituda*sin(a*pi/10);

a+=1;

if(a*pi/10>2*pi)//jeżeli a*pi/10 jest większe niż 360 stopni zamień a na 0

a=false;

Ten if można ominąć, i tak będzie poprawnie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...