Tofik Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Mam problem, bo mam już model 3d wstawiony do GM, ale bez textur i nie wiem jak je dodać, jak ktoś wie to będe wdzięczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Texturę wstawiasz jako background i potem tylko wywołujesz odpowiednią komendą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tofik Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 jeśli można spytać to jaką komeną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 z background'a background_get_texture() lub jezeli ze sprita sprite_get_texture() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tofik Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Nie chce to działać. Opisze dokładną sytułacje: mam wstawiony model z 3d studio maxa w formacie 3ds. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Bardzo dokładna widać. Jakiego konwertera używasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tofik Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Używam czegoś takiego jak "conv" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się