Skocz do zawartości

Omijanie Solidu


Rekomendowane odpowiedzi

A to jest jakasz różnica?

 

GML
if(ruch){ // idzie

if(instance_exists(cel)){ // jezeli istniweje znacznik mouse

cel.jednostka= id;

if(point_distance(x,y,cel.x,cel.y)>5){

move_towards_point(cel.x,cel.y,speed_)

//mp_potential_step(cel.x,cel.y,speed_,0)

}

}

}

 

Oba tak samo działaja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiekt bedzie zatrzymywal sie przed kopalnia, poniewaz taka jest natura obiektu solid.

Mozesz sprawdzic to:

Zamiast move_towards_point wstaw:

GML
{

x += lengthdir_x(speed_,point_direction(x,y,cel.x,cel.y))

y += lengthdir_y(speed_,point_direction(x,y,cel.x,cel.y))

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O działa:) Musiałem wyłączyć program jeszcze raz.

Dobra super, dobry jeasteś:)

Ale teraz co nastepuje- direction w związku z tym się nie zmienia objektu i przez to sprit także bo mam kod-

 

GML
////// SPRIT OBIEKTU ZALEZNIE OD TEGO CO ROBI

if(direction>0&&direction<180)sprite_index=spr_robotnica_gora

if(direction>180&&direction<360)sprite_index=spr_robotnica_dol

 

if(direction>0&&direction<45)sprite_index=spr_robotnica_prawo

if(direction>325&&direction<360)sprite_index=spr_robotnica_prawo

 

if(direction>135&&direction<180)sprite_index=spr_robotnica_lewo

if(direction>180&&direction<225)sprite_index=spr_robotnica_lewo

 

Jest ciągle na jednym spricie.. jak to rozwiązać?

edit:

direction=point_direction(x,y,cel.x,cel.y);

 

Już ok!:) Niedługo dam demko::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...