Exigo Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Irrlicht. Potrzebuje jakoś 'poukładać' takie same obiekty żeby mieć do nich łatwy dostęp. Pomyślałem o tablicy. Koncepcja jest taka: for ( int i=0; i<20; i++) { ISceneNode * bill = smgr->addBillboardSceneNode(0,core::dimension2d<f32>(w,h)); bill->setPosition(core::vector3df(x,y,z)); } Efektem jest: error: variable-sized object `bill' may not be initialized Nie przychodzi mi nic do głowy co z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Podstawy C++a się kłaniają :P 1. "ISceneNode * bill" wewnątrz fora?! 2. Powinno to wyglądać tak: ISceneNode *bill[20] = { 0 }; for ( int i=0; i<20; i++) { bill[i] = smgr->addBillboardSceneNode(0,core::dimension2d<f32>(w,h)); bill[i]->setPosition(core::vector3df(x,y,z)); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Zlamiłem, cóż. ;D Btw. istnieje możliwość nadania np. setMaterialTexture(0, driver->getTexture("data/bill.png")); wszystkim obiektom naraz w zbiorze? ;d Albo już nic. Myślałem że nadawanie parametrów każdemu bill'owi z osobna będzie wolne, ale tak nie jest. ; o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 nie musisz po wszystkich iterowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 No właśnie wsadziłem te tzw. "set'y" w pętlę. Można prościej? Btw. jeszcze jedna sprawa - jak ograniczyć osie billboard'a? Tzn. chciał bym zablokować oś Y. Istnieje taka możliwość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się