Skocz do zawartości

Irrlicht, indeksowanie obiektów za pomocą tablicy.


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

Irrlicht. Potrzebuje jakoś 'poukładać' takie same obiekty żeby mieć do nich łatwy dostęp. Pomyślałem o tablicy. Koncepcja jest taka:

for ( int i=0; i<20; i++)

{

ISceneNode * bill = smgr->addBillboardSceneNode(0,core::dimension2d<f32>(w,h));

bill->setPosition(core::vector3df(x,y,z));

}

Efektem jest:

error: variable-sized object `bill' may not be initialized

 

Nie przychodzi mi nic do głowy co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawy C++a się kłaniają :P

1. "ISceneNode * bill" wewnątrz fora?!

2. Powinno to wyglądać tak:

 ISceneNode *bill[20] = { 0 };
for ( int i=0; i<20; i++)
{
    bill[i] = smgr->addBillboardSceneNode(0,core::dimension2d<f32>(w,h));
    bill[i]->setPosition(core::vector3df(x,y,z));
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlamiłem, cóż. ;D

Btw. istnieje możliwość nadania np. setMaterialTexture(0, driver->getTexture("data/bill.png")); wszystkim obiektom naraz w zbiorze? ;d

Albo już nic. Myślałem że nadawanie parametrów każdemu bill'owi z osobna będzie wolne, ale tak nie jest. ; o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...