Skocz do zawartości

Kod


Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Mam taki kod

GML
(

move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5);

else if ( distance_to_object(obj_Bohater1)<6 )

{speed=0};

)

Chciałbym by obj_Przyjaciel podążał za obj_Bohater a po podejściu na odpowiednią odległość zatrzymał się. Aha, w grze ma być kilku "Przyjaciół" i chciałbym by każdy podążał z inną prędkością. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może

GML
if object_exists(obj_Bohater1)

{

if distance_to_object(obj_Bohater1)>6

{

move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5);

}

else

{

speed=0

}

}

na wypadek gdyby z jakichś powodów (hmm... śmierć?) obiektu obj_Bohater1 nie było na mapie ;-) Taka sugestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...