Ignis Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 WItam. Mam taki kod GML ( move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5); else if ( distance_to_object(obj_Bohater1)<6 ) {speed=0}; ) Chciałbym by obj_Przyjaciel podążał za obj_Bohater a po podejściu na odpowiednią odległość zatrzymał się. Aha, w grze ma być kilku "Przyjaciół" i chciałbym by każdy podążał z inną prędkością. Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 GML if distance_to_object(obj_Bohater1)>6 { move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5); } if distance_to_object(obj_Bohater1)<6 { speed=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Oszczędniej i bezpieczniej: GML if distance_to_object(obj_Bohater1)>6 { move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5); } else { speed=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futh Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 A może GML if object_exists(obj_Bohater1) { if distance_to_object(obj_Bohater1)>6 { move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5); } else { speed=0 } } na wypadek gdyby z jakichś powodów (hmm... śmierć?) obiektu obj_Bohater1 nie było na mapie ;-) Taka sugestia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 bez przesady ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się