wiesiek Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Siema. Nastepny problem... Jak zrobić żeby jak klikne gdzieś w roomie to żeby wyleciał pocisk w kierunku myszki?? Pozdro! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 W akcji kliknięcia myszką (global mouse pressed) dajesz: instance_create(x_startowe,y_startowe,pocisk); pocisk.direction=point_direction(pocisk.x,pocisk.y,mouse_x,mouse_y) W miejsce x_startowe i y_startowe dajesz położenie z którego mają wylatywać pociski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Dzieki za wszystko tylko wg jakiej reguły ma wpisać położenie z którego mają wylatywać pociski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 W miejscu tych pociskow chyba masz tam cos, wyrzutnie/bron, czy cos takiego. W roomie najezdzasz na to i w rogu ci pokazuje wspolrzedne tego obiektu x i y. No i je wpisujesz jako startowe, czyli z tej wyrzutni/broni beda wylatywaly pociski... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 W miejscu tych pociskow chyba masz tam cos, wyrzutnie/bron, czy cos takiego. W roomie najezdzasz na to i w rogu ci pokazuje wspolrzedne tego obiektu x i y. No i je wpisujesz jako startowe, czyli z tej wyrzutni/broni beda wylatywaly pociski... Zły pomysł bo jak wyrzutnia zmieni pozycje to pociski i tak będą wylatywały z X i Y tak jak podał w kodzie. Nie określaj bezpośrednich współrzędnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 A rzeczywiscie sorki. To trzeba dac x,y,wyrzutnia.x,wyrzutnia.y :P i bedzie wylatywalo z jej wspolrzednych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Zakładając, iż Twój ludek zwie się obj_player, podajesz współrzędne obj_player.x oraz obj_player.y :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 instance_create(object_man,object_man,object_pocisk); object_pocisk.direction=point_direction(object_pocisk.x,object_pocisk.y,mouse_x,mouse_y) Dlaczego mi nie działa ? Jak ktoś moze to niech zarzuci demko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Proszę o to i ono ale następnym razem poszukaj na forum był już taki przykład :] LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 instance_create(object_man,object_man,object_pocisk); object_pocisk.direction=point_direction(object_pocisk.x,object_pocisk.y,mouse_x,mouse_y) Dlaczego mi nie działa ? Jak ktoś moze to niech zarzuci demko :) nie dziala ci bo nie dodales w object man wspolrzednych :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Wielkie dzieki wszystkim :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się