Arekadiusz Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 A więc chcem zrobić na dole okna gry taki panel na którym będą wyświetlane aktualne działania, np. "Dostałeś punkt", "Straciłeś życie". No to piszę: Create(w innym obiekcie): GML wyswietl="" Draw(w tym samym): GML draw_text(0,0,string(wyswietl)) Po wykonaniu jakiejś akcji(w innym obiekcie): GML o_kontroler.wyswietl="Dostales punkt" No i tu mam problem! Nie wiem jak zrobić, aby po np. 4 sekundach od wyświetlenia tego komunikatu on znikał; a jeżeli w między czasie pojawi się inny to aby od nowa rozpoczęło się liczenie i aby znikł po 4 sek. Proszę o pomoc! Dziękuje i pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 To proste, do tego ostatniego kodu dopisz: GML o_kontroler.alarm[2]=room_speed*4 A w Alarm 2 obiektu o_kontroler: GML wyswietl = '' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Stwórz sobie dodatkową zmienną i odejmuj z niej czas alarmem Jeśli alarm[0] będzie równy 0 wtedy zmien image_alpha tego tekstu... A jak cos dostaniesz to znowu dodaj do czasu ilośc sekund... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbcio Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 w draw dodaj: GML if(alarm[0]==-1&&wyswietl!="") { alarm[0]=20;//nie wiem ile to 4 sec } w evencie alarm[0] daj GML wyswietl=""; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się