Skocz do zawartości

obracanie obrazu


Rekomendowane odpowiedzi

Chcę zrobić grę w której będzie obracanie obrazu poprzez ruszanie myszką tak jak w tej grze https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=14419 i mam pytanie. Wpadłem na takie rozwiązanie, że każdy obiekt po ruchu myszką obraca się w okół bohatera i wraz z obrotem jego sprite. Gdy spróbowałem to zrobić okazało się, że na dłuższą metę zżera to dużo pamięci, przez co gra chodzi bardzo wolno. Rozwiązaniem była by deaktywacja obiektów poza zasięgiem obrazu, ale wtedy one by się nie obracały. Czy jest więc jakiś inny sposób na obracanie obrazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jeden problem;] otóż zrobiłem tak, że object2.x=mouse_x i if object2.x>object2.xprevious to ekran ma sie obracać. Wyszło jednak tak, że mouse_x kręci się wraz z ekranem i po pewnym czasie przestaje to być "jak przesuwasz myszkę w prawo to obraz się kręci" a zaczyna się na przykład kręcić gdy przesuwasz ją do gy. Mam nadzieję, że wiecie o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...