Skocz do zawartości

Sprawdzanie dystansu z jednej strony


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

to daj w obj2 w stepie:

 

GML
if(ojb1.x - x < takiitakidystans) speed = 0;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
GML
if(ojb1.x - x < takiitakidystans and obj1.x - x > 0 and instance_exists(obj1) speed = 0;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde wracam do tematu... Teraz mi nawet nie działa na nowym projekcie... Mógł by mi ktoś wykonać przykład? W nim znajdował by się obiekt1 który idzie w prawo i wykonać w nim ten skrypt wyżej. Dodać jeszcze obiekt2 który jest np. solid i po kolizji z obiektem1, obiekt1 sie zatrzymuje :crying:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...