Skocz do zawartości

Powrót do ostatniego miejsca


4tk

Rekomendowane odpowiedzi

Dawno nie kodziłem, więc lamerskie pytanie. Co zrobić, aby po kolizji z obiektem gracz wracał na poprzednie miejsce? OK.

Teraz: Jak zrobić, aby kolizja musiał nastąpić z 2 obiektami a nie z jednym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob sobie obiekt kontrolny, np. ob_licznik.

W Create i Begin Step:

GML
licznik = 0

W obiekcie kolidujacym (nie gracz, tylko ten drugi), kod Collision with gracz:

GML
ob_licznik.licznik += 1

if(ob_licznik.licznik = 2) { wykonuj akcje }

Nie sprawdzalem, czy dziala, ale powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...