4tk Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Dawno nie kodziłem, więc lamerskie pytanie. Co zrobić, aby po kolizji z obiektem gracz wracał na poprzednie miejsce? OK. Teraz: Jak zrobić, aby kolizja musiał nastąpić z 2 obiektami a nie z jednym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 zdefiniuj: "poprzednie miejsce" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 x = xprevious y = yprevious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Chodziło mi o coś takiego jak dał wikku, dzięki. Teraz następny problem: Jak zrobić, aby kolizja musiał nastąpić z 2 obiektami a nie z jednym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Zrob sobie obiekt kontrolny, np. ob_licznik. W Create i Begin Step: GML licznik = 0 W obiekcie kolidujacym (nie gracz, tylko ten drugi), kod Collision with gracz: GML ob_licznik.licznik += 1 if(ob_licznik.licznik = 2) { wykonuj akcje } Nie sprawdzalem, czy dziala, ale powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się