Luki102 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Mam pytanie, jak zrobić żeby obiekt był widoczny w miejscu w którym nakłada się na inny obiekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 chodzi o to że wchodzi POD inny objekt? zmieniasz depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 depth = -1 w create dla obiektu który ma być nad innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki102 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Nie chodzi o głębię. Chcę żeby jeden obiekt był niewidzialny a gdy najedzie na inny pokazywał się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Kolizja: GML object_set_visible(ind, vis); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 GML (create) visible=false; GML (step) if(distance_to_object(jakiś_tam)<[jakaś_wartość]) visible=true; else visible=false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ale wtedy będzie widoczny cały albo nic. A mu chodzi o miejsce styku. Tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki102 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Tak chodzi o miejsce styku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 We flashu bym użył maskowania.. jest coś działającego na tej zasadzie w gm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się