Skocz do zawartości

Kod i frytki


Rekomendowane odpowiedzi

Mam w Obj_SSsoldier create:

GML
can = true
w step mam:
GML
if ( distance_to_object(obj_Bohater1)<=200 )

{

direction=point_direction(x,y,obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y);

move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5);

if (can == true )

{

pocisk = instance_create(x, y, obj_Pocisk);

pocisk.speed = 10;

pocisk.direction = direction;

 

can = false;

alarm[ 0 ] = 12*room_speed;

}

}

No i w alarm mam
GML
can = true
Teraz pytanie czemu Obj_SSsoldier strzela tylko raz? (Od razu mówię że w Obj_Bohater mam bardzo podbny kod który działą bez zarzutu!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam taki kod który niestety nie działa :(

GML
if ( distance_to_object(obj_Bohater1)<=200 )

{

direction=point_direction(x,y,obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y);

move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5);

if (can == true )

{

pocisk = instance_create(x, y, obj_Pocisk);

pocisk.speed = 10;

pocisk.direction = direction;

 

can = false;

{

if alarm[0] = -1 then alarm[0] = 12*room_speed

}

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak:

GML
if(distance_to_object(obj_Bohater1)<=200)

{

direction=point_direction(x,y,obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y);

move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y,5)

if(can==true)

{

pocisk=instance_create(x,y,obj_Pocisk);

pocisk.speed=10;

pocisk.direction=direction;

can=false;

}

if(alarm[0]==-1)

alarm[0]=12*room_speed;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...