Ignis Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Mam w Obj_SSsoldier create: GML can = true w step mam:GML if ( distance_to_object(obj_Bohater1)<=200 ) { direction=point_direction(x,y,obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y); move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5); if (can == true ) { pocisk = instance_create(x, y, obj_Pocisk); pocisk.speed = 10; pocisk.direction = direction; can = false; alarm[ 0 ] = 12*room_speed; } } No i w alarm mam GML can = true Teraz pytanie czemu Obj_SSsoldier strzela tylko raz? (Od razu mówię że w Obj_Bohater mam bardzo podbny kod który działą bez zarzutu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 if alarm[0] = -1 then alarm[0] = 12*room_speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Coś mi w tym kodzie nie pasuje wikku... na co on jest dokładnie i co za co odpowiada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 zamień to: GML alarm[ 0 ] = 12*room_speed; na to: GML if alarm[0] = -1 then alarm[0] = 12*room_speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Teraz mam taki kod który niestety nie działa :( GML if ( distance_to_object(obj_Bohater1)<=200 ) { direction=point_direction(x,y,obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y); move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y, 5); if (can == true ) { pocisk = instance_create(x, y, obj_Pocisk); pocisk.speed = 10; pocisk.direction = direction; can = false; { if alarm[0] = -1 then alarm[0] = 12*room_speed } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Może tak: GML if(distance_to_object(obj_Bohater1)<=200) { direction=point_direction(x,y,obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y); move_towards_point(obj_Bohater1.x,obj_Bohater1.y,5) if(can==true) { pocisk=instance_create(x,y,obj_Pocisk); pocisk.speed=10; pocisk.direction=direction; can=false; } if(alarm[0]==-1) alarm[0]=12*room_speed; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 candy ma dobrze to usuwam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Thx, działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się