Skocz do zawartości

Binarne gry GM?


Pieter

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko co w tym temacie będzie zawarte, proszę traktować jak czysto akademickie rozważania.

 

Tak nad tym myślałem i doszedłem do wniosku, że skompilowanie kodu (gml, obiektów i innych) do binarki mogło by być równie proste co zwykłe wsadzenie tego z parserem jak to GM robi teraz. Skoro GM ma swój parser który czyta kod GML, i w jakiś tam sposób także przechowuje obiekty, sprity itd, jednym słowem ROZUMIE, co użytkownik chciał uzyskać, to stworzenie przez yoyogames kompilatora gier (binarnego) nie było by wcale takie trudne. Wystarczyło by, żeby parser z GML tworzył kod jakiegoś języka programowania i kompilował do binarki (3 raz już to napisałem ;o?). Odbić się by to mogło na wydajności, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. No i wyeliminowalibyśmy tą całą dekompilacje, ale też np GMAPI (przynajmniej do czasu).

 

co mądrzejsi zrozumieją o co mi chodzi.

 

Discuss.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, niestety posiada tylko podstawowe funkcje GMLa... Jednak, projekt jest opensource, więc każdy może go rozwijać. Za to, ma taką zaletę, że możemy zagnieździć kod C++a w środku skryptu GMLa, więc możemy nadrobić część brakujących rzeczy w ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...