Pieter Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Wszystko co w tym temacie będzie zawarte, proszę traktować jak czysto akademickie rozważania. Tak nad tym myślałem i doszedłem do wniosku, że skompilowanie kodu (gml, obiektów i innych) do binarki mogło by być równie proste co zwykłe wsadzenie tego z parserem jak to GM robi teraz. Skoro GM ma swój parser który czyta kod GML, i w jakiś tam sposób także przechowuje obiekty, sprity itd, jednym słowem ROZUMIE, co użytkownik chciał uzyskać, to stworzenie przez yoyogames kompilatora gier (binarnego) nie było by wcale takie trudne. Wystarczyło by, żeby parser z GML tworzył kod jakiegoś języka programowania i kompilował do binarki (3 raz już to napisałem ;o?). Odbić się by to mogło na wydajności, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. No i wyeliminowalibyśmy tą całą dekompilacje, ale też np GMAPI (przynajmniej do czasu). co mądrzejsi zrozumieją o co mi chodzi. Discuss. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 jeżeli wydajność programu by wzrosła, to czemu nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 powinny też być biblioteki, bo pusty room w gm waży 2 mb. e: i wydajność chyba by się zwiększyła z bibliotekami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Powinno by się dać ustawiać z jakich funkcji korzystamy (np. robiąc grę 2D MMO nie potrzebujemy inicjować 3D) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Może i było by to dobre ale znajdź kogoś kto by to zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Jest już coś takiego: http://enigma-dev.org/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Jest już coś takiego: http://enigma-dev.org/ enigma jest pod GM'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Tak, potrafi otwierać pliki GM7 i starszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Tak, potrafi otwierać pliki GM7 i starszych. ale pewnie jest nie kompletne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 No, niestety posiada tylko podstawowe funkcje GMLa... Jednak, projekt jest opensource, więc każdy może go rozwijać. Za to, ma taką zaletę, że możemy zagnieździć kod C++a w środku skryptu GMLa, więc możemy nadrobić część brakujących rzeczy w ten sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się