gothicner Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 chciałbym żeby obj_player, po kliknięciu na obj_kilof poszedł omijając objecty oznaczone na sloid do najbliższego objectu obj_gold_mine (jest ich kilka w roomie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 id najblizszego obiektu wyznacza instance_nearest. funkcja mp_potential_step to funkcja ruchu która stara się omijać obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 instance_nearest(x,y,obj) fuck, nie zauważyłem kolegi wyżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się