Shumix Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 >>>Link<<< Co jest źle? Chodząc (klikając ctrl) gdy spadam na ziemie przenikam przez podłogę. Zdarzenia z kolizją są źle zrobione, coś nie idzie. Dla tych co nie ściągną : step: GML if hspeed > 0 {hspeed -= 0.5} if place_free(x,y + 1) {gravity = 2} else {gravity = 0} kolizja z podłągą (object1) GML move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 kolizja ze ścianą(object3) GML move_contact_solid(180,4) hspeed = 0 press ctrl GML if hspeed <= 25 hspeed += 2.5 press space GML if distance_to_object(object1) < 2 {vspeed = -25} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 a solid zaznaczyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 TAK to raczej problem w tym, że podłoga jest chuda i po prostu przeskakuje ją myślałem nad colision line i distance to object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Pokombinuj z maską. Może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Zwiększ room_speed a zmniejsz speed, ruch będzie dokładniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 umnie wszystko OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 bo masz grubą podłogę assassin, dobrze mówisz ale wszystko będzie musiał zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Ale "wszystko zmienianie" nie będzie ciężkie. Dzięki za radę ;-) jak coś to jeszcze się odezwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się