Arekadiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A więc pytałem w Shoutboxie jak wczytać date i godzine do Game Makera. Piszę date i czas przy użyciu funkcji draw_text. Dlaczego wyświetlają się jakieś dziwne cyferki 0,64 i 40296 zamiast daty i godziny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 GML date_current_datezwraca ilość dni, jaka minęła od 12/30/1899 = 40296 GML date_current_timezwraca stosunek = godzina/24, czyli o godzinie 12:00 powinno wynosić równe 0.5 . Użyj: GML current_time current_year current_month current_day current_weekday current_hour current_minute current_second Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A jak zrobić,aby wyświetlana była data i godzina np. 29.04.2010 15.35 A jak tego użyć? Tak jak poprzednich: GML czas_godziny=current_hour draw_text(0,0,czas_godziny) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 GML draw_text( x, y, 'jest godzina: ' + string( current_hour ) + ':' + string( current_minute ) + ':' + string( current_second )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dzięki za pomoc! Działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi