IamTheLaw Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam, mam problem z dll'elem Xe Audiere. Otóż muzyka mi się nie powtarza. GML // Naglowek XaudioHeader() // Inicjujacja biblioteki XaudioInit('XeAudiere.dll') // Ładujemy utwór (odtwarzany strumieniowo, więc nadaje się dla muzyki o dużej wadze, ponieważ plik nie jest ładowany cały do pamięci a tylko jego porcje są ładowanie "w locie") // Zwraca wskaźnik na element utworzonego utworu music=XmusicLoad('starfighter.xm') // Odtwarza utwór XmusicPlay(music) // Ustala powtarzanie utworu XmusicRepeat(music,true) volume=1 // głośność pan=0 // balans dźwięku pos=0 // pozycja dźwięku len=XmusicLength(music) // dlugosc utworu</span> Mam taki kodzik i roomie w którym jest obiekt z tym kodem to się powtarza. Jak przejdzie do nastepnego rooma to dźwięk gra, ale jak się skończy to się nie powtarza. Zależy mi na tym bo co room nie zaczynało się od nowa. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Lubie placki :spam: :spam: :spam: :spam: Chce ostrzeżenie :cheers: Prośba spełniona. Dorzuciłem 3 dniową blokadę ; ) Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Może sprawdzaj czy dana piosenka jest odtwarzana, jeśli nie, to ma odtwarzać :) Nie wiem, nie znam się Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a zrób tak, że nie dawaj tego kodu w create obiektu (dzwięk odtwarzany przy stworzeniu obiektu) tylko wsadz to w game start - dźwięk zostanie odtworzony raz, przy starcie gry. E: i czy przypadkiem drugi argument w tym: XmusicRepeat(music,true) nie ustala ile razy ma być powtarzany utwór, wpisując true ustawiasz na 1 - jedno powtórzenie. (pewien nie jestem bo nie znam tej biblioteki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Powtarza się nieskończoną ilość razy w roomie z obiektem. A w innych roomach po skończeniu muzyki jedyne co się powtarza to jeden dźwięk (na którym się skończyło). I dudni bez przerwy. Kożystałem z rad marka i nadal to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Niektore formaty dzwiekow nie obsluguja loopowania (wina audiere, nie moja), zaraz sprawdze czy XM moze. Swoja droga, alternatywny kod do stepa: GML if( !XmusicIsPlaying( music ) ) XmusicPlay( music ) to akurat musi dzialac niezaleznie od tego czy format moze byc loopowany czy nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Wiesz jak ja robię , tworzę obj_sound daję tam create , sound i true . Mi to działa :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Kod nie działa. Próbowałem go przerobić i wstawiać obiekty w innych roomach z tym kodem i się nie powtarzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 podeslij mi na priva jak to wyglada u CIebie, oki? znaczy sie muzyczke i kod jaki masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się