Skocz do zawartości

Bombing The Castle


I am vader

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Bombing The Castle

 

Gatunek: Zręcznościowa/Logiczna

 

Opis:

Szczegółowo fabuła określona jeszcze nie jest. Natomiast istnieje już ogólny jej zarys oraz cel naszych działań w grze. Zadaniem gracza jest wysadzić za pomocą zdalnie sterowanych bomb zamku. Nie jest to jednak proste. Zamek jest wytrzymały i da się go zniszczyć w zaledwie jeden sposób. Trzeba wykorzystać prototyp zdalnie sterowanej bomby. Dlaczego do takiej misji wykorzystywać prototyp? Bowiem bomba sama w sobie jest zasłaba, jednak jeśli dostarczy się ją do teleportera to w czasie jego uruchomienia zdetonowana bomba jest w stanie zniszczyć cały sektor. Nasz zdalnie sterowany cud jest jednak wadliwy. Lata delikatnie nad ziemią za pomocą pola siłowego niszczącego niektóre, słabsze bloki w zamku, nie potrafi się unieść, do czego potrzebna jest trampolina a także jest delikatna. Wiele czynników jest ją w stanie zniszczyć bez najmniejszego problemu. Wybuch bomby w takiej sytuacji jest za słaby, a więc trzeba wprowadzić nową. Utrudnienia w grze będą polegać na poziomie trudności. Nie będzie on specjalnie wysoki. Gracz będzie miał do wyboru jeden z trzech poziomów(Easy, Normal, Hard) Od którego będzie zależeć jak trudna będzie nasza misja. W każdym z przypadków przeciwnicy będą zachowywać się tak samo i będą do napotkania te same pułapki. Zmieni się jednak ilość bomb do naszej dyspozycji oraz czas na zakończenie gry. Tak - gra będzie miała nałożony limit czasowy. Żeby graczowi nie robić zbytnich nadziei, jeżeli gracz zmarnotrawi tyle bomb, że nie będzie starczyło mu na wysadzenie wszystkich teleporterów, zostanie o tym po prostu poinformowany. Zapraszam do obejrzenia screenów.

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Przemek "LeD" Liedtke (I am Vader)

Fabuła:
Przemek "LeD" Liedtke (I am Vader)

Grafika:
Przemek "LeD" Liedtke (I am Vader)

Muzyka:
Przemek "LeD" Liedtke (I am Vader) w programie Fruity Loops 8

Dźwięki:
Yoyo Games Ltd. - Gra tymczasowo używa dostarczonych dźwięków

 

Screeny:

 

Lekko przepakowane graficznie menu

menuki.png

 

Dobry wybuch nie jest zły

wybuch.png

 

Niepewny grunt bywa niebezpieczny

grunt.png

 

Żeby nie było łatwo do lotu potrzebujemy trampoliny

trampolina.png

 

Umiejętności przeciwników mogą nam pomóc dostać się w trudno dostępne miejsca

umiejetnosci.png

 

Jednak w dalszym ciągu głównie irytują

odpychanie.png

 

 

Uprzejmie prosiłbym o Wasze zdanie na temat projektu, grafiki i ogólnie tego co można wyczaić z tej zapowiedzi.

 

Grafiki uprzejmie proszę się czepiać dopiero po otworzeniu screena w pełnym oknie, to forum strasznie niefajnie zeskalowało screeny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Brzydkie menu oraz wybuch, reszta może być, oprócz teleportera dobrze się to prezentuje

 

Mam nadzieję, że ta sona się przynajmniej obkręca, a nie taka sztywna jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że teleportera nie zrobiłem więc tylko jest celownik.

 

@ Jaklub - Odpowiedzialność mówi mi że jak coś zrobiłem to się do tego przyznaje. I tyle. Nie pieprze się w sprawach autorskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...