TERROR DRONE Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Tytuł: Zombie Plague Gatunek: Strzelanka Opis: Kiedy nastąpił przełom cywilizacyjny i odkryto jak zmusić tkanki do intensywnego wzrostu, pewna korporacja ekperymentowała z pobudzeniem tkanem mózgowych. Pozostał problem hamowania zwiększania pojemnosci mózgu aby z natłoku danych nie przeciażył się, więc stworzono wirusa ktory hamuje proces. Jednak wirus okazał sie nie tyle co hamować ale co "cofać w rozwoju" zachowując pierwotne instynkty (głód) oraz garstke zmieszanych z sobą cywilizacyjnych wiadomości ale to sprowadziło się do jeszcze większej tępoty. (np. mowa zmieszana z instynktami zwierzęcymi) Wirus wydostał się z labolatoriów... Skażona strefa została objęta kwarantanną. Helikopter z żołnierzami-cyborgami na pokładzie (multiplayer) lub z 1 żołnierzem-cyborgiem (singleplayer) wysłany zostaje na strefe skażoną do eksterminacji bestii... Download: Zombie Plague Version 1.3! Rozmiar pliku:2,75 MB (bajtów: 2 893 966) Autorzy: Programowanie: TERROR DRONE Fabuła: TERROR DRONE Grafika: TERROR DRONE Muzyka: Głównie CS, Zombie Mod i HL Screeny: http://www.gmclan.org/uploader/5355/ZPPresentation1.png http://www.gmclan.org/uploader/5355/ZPPresentation2.png (Screeny są troche nieaktualne już,) Narazie jest 8 broni i 2 specjale. (Adrenalina - klawisz Q i Salwa minibomb - klawisz E) Więcej informacji jest w grze, wystarczy kliknąć "Pomoc" Edit: Dodane 2 nowe plansze (Bloody Snow jest najtrudniejszy jak narazie ze wszystkich leveli) oraz poziomy trudności. Wszystkie levele: Map Gladiator (łąka, ze wszystkich stron atakują) Map Tubes (Błoto, jest dużo tub, atakują z 3 stron) Map Cementary (Cmentarny piasek, atakują z 3 stron, 2 skupiska beczek, według mnie najłatwiejsza plansza) Map Bloody Snow (Śnieg, atakują ze wszystkich stron, dużo krwi i narazie najtrudniejsza plansza) E2: - Dodałem Diabły. (domyślnie włączone, można je wyłaczyć w menu z wyborem poziomów trudności LPM - Włączanie PPM - Wyłączanie (na wyłączonym ma alphe 0.5)) - Dodałem Celownik który zwiększa się podczas atakowania. - Dodałem do Miotacza Sieci piłe [7] :D - Dodałem startowe opóźnienie respawnów (ok. 3 sekundy znim zaczną atakować potwory) - FullScreen (nie wiem czy dobry pomysł to był) - Zombi nie moą włazić w Gracza (gracz może w nich) I kilka ważnych rzeczy: Strzelając Zombiakowi w głowę może paść od razu (headshoot) Strzelając w kule ognia które robią diabły można je zniszczyć (2 strzały) Nigdy nie próbuj podpalić Diabła. (Ogień zmieni sie w kule ognia) I mam kilka pytań. :P 1. Jak sie podoba celownik? 2. Czy fullscreen to dobry pomysł (bo chyba rozmazane troche) 3. Czy piła do Miotacza Sieci to dobry pomysł? 4. Czy używacie czasami ataków specjalnych? (Q - Adrenalina (-30HP), E - Minibomby (-40HP) Trzeba szybko kliknąć bo liczy wciśnięcia nie kliknięcia) 5. Czy diabły to dobry pomysł? 6. Ile przetrwaliście bez i z diabłami? :D (dzięki temu można oszacować ile sie zwiększył poziom trudności przez diabły.) Mój rekord to 137 sek. E3: - Całkowicie Inny HUD. - Całkowicie Inne Menu. (Bardziej przejrzyste teraz) - Trochę zmieniona grafika za sprawą Gimpa. - Dodałem Energie Skafandra. - Troche Zmienione bronie. - Przeciwnicy wolniejsi. - Poprawiono pewien bug z diabłami... - I Inne... A teraz jeśli chodzi o bronie: 4 broń (miotacz ognia) ma zmieniony sprite. 5 broń (wyrzutnia rakiet) była bezużyteczna przez dłuugie czekanie na przeładowanie to ją zmienilem na Wyrzutnie Plazmy. W 6 broni wystarczyło nawalać w myche bo dublowała z mini bombami i została zmieniona na potrójny karabin plazmowy. w 7 broni zamiast 7 sieci to teraz się pojawiają 3 sieci co 1 atak (tak jakby) przez co mniejsze ryzyko spadku FPS w 8 broni lekko zmieniona grafika. Ważne czytaj! 5,6 i 8 broń potrzebuje energii w skafandrze tak samo jak Adrenalina na Q (10) i Mini Bomby (30) na E. Zawsze monitoruj czy masz energii bo te bronie nie działają bez amunicji i energii. KAŻDA skrzynka z potworów da dodatkowe 20% energii (daje wtedy gdy masz mniej niz 99 energii więc można mieć trochę więcej niz 100% jak sie zbierze szybko DUŻO skrzynek. Te puste miejsca w menu to miejsce na tryb wieloosobowy, ustawienia i osiągnięcia których jeszcze nie zrobiłem. (Jeśli chodzi o te osiągniecia to coś w stylu achievmentów ale nie dają rzeczy które zmieniają szanse graczy tylko takie smaczki jak np inny kolor celownika czy cuś) Ahh i w pełnej wersji zamierzam dać też by gracza z pliku wczytywało i pokazywało innym a więc możliwa będzie edycja by se zrobić czerwonego gościa czy coś. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 przecież ta gra ma jakiś nieludzki poziom trudności O.o ledwo po spawnie mam na sobie jakies 10 potworów i gine, najdłuższy czas jaki przetrwałem to jakieś 6 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja biore odrazu P90 (klawisz 2) i rozwalam all a jeśli chodzi o te ciemne potworki (tankery) to wystarczy miotacz ognia :P przetrwałem 34 sekundy ^_^ Aha i duszki są ale one prawie nic nie robia jedynie dużo paczek z amunicją z nich wylatuje. :) I niezapominajcie o Adrenalinie (Q) i minibombach! (E) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 przetrwałem 34 sekundy Tak nie powinno być :( Jak chcesz żeby gra była grywalna rozwiąż problem inaczej... może zrób oskryptowane lokacje pełne zombiaków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Chodzi ci o safe roomy czy mapy w których z kilku miejsc tylko respawnuja się? Edit: jak oceniacie muzyke i dźwięki? ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Muzyka kijowo się zapętla, i po dłuższym słuchaniu się nudzi. Dźwięki pasują w sumie. Ale poziom trudności to masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Muzyke można wywalić naciskając M. poziom trudności to masakra. Chyba aż zrobie frapsem jakiś filmik "How to survive in Zombie Plague". :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 na 34 sekundy filmiku nie warto robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 nieludzki poziom trudności Miotacz ognia (4) rozwala wszystko oprócz żółtych zombi (nie tych szybkich) Miotacz sieci (7) zatrzymuje wszystko. Minibomby (E) rozwala wszystko przy sobie biorąc 40 hp. Miotacz dysków (6) też. P90 (2) ma dużo amunicji i prawie wszystko rozwala. Nauka czyni mistrza. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Po co jest hp skoro jak przeciwnik do nas podejdzie to odrazu się ginie? Muzyka się brzydko zapętla, menu okropne. Gra strasznie trudna. Narazie 2 bo za bardzo się w to nie da grać. Narazie 2. Jak poprawisz poziom trudności to będzie 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Daj jakiś przycisk restartu gry no i zrób mniej zombie i żeby były wolniejsze. Bardziej mi zależy na restarcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Edit: Dodano poziomy trudności i plansze. Więcej informacji w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Odświerzam bo nikt nie pisze. :P I mam kilka pytań. :> 1. Co myślicie o grze? 2. Czy poziom trudności jest już do zniesienia? (i czy dodać więcej do wyboru) 3. Czy warto robić pełną wersje? 4. Czy dodać więcej drobiazgów? (znicze, mgła, igloo i jakieś karteczki itp. oczywiście do róznych plansz inne drobiazgi bo nie wiem co by było gdybym igloo na cmentarzu postawił albo znicze w trawie :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Włączyłem gre, poziom normal. O ludek Your Time: 1 hmmm.... Weź zrób na początku poziom jakiś, żeby w ogóle wiadomo było o co chodzi. Na easy udało mi się 10 sekund przeżyć. Mi się ta gra ani trochę nie podoba pod względem gameplayu. Jeśli takie było twoje zamierzenie to jak dla mnie nie kończ tej gierki. Jeśli inne to zmień, bo ta gra nie ma sensu. Nie dorabiaj drobiazgów, bo i tak nikt nie zdąży ich zobaczyć. Rób grę albo po angielsku, albo po polsku. ps. fajna muzyczka w menu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Najważniejsze: Zrób, żeby potworki nie mogły wchodzić we mnie ! 1 potworek wejdzie we mnie i już kapa bo go nie zabije a on zabiera hp do 0... Hard to naprawdę hard, niemożliwe do przejścia. Zmniejsz ilość pojawiających się zombików i zmniejsz ich maksymalną prędkość poruszania. Wtedy ocenię kolejny raz. EDITka: Zapomniałem o: Wywal te zielone miny! Idę sobie, nawet ich nie widzę, a tu nagle jep i dead. Zrób większy celownik - tego nie widać (wkońcu czerwona kropka). Uwierz mi - zrobisz widoczny celownik a gra będzie 5 razy łatwiejsza! I proponuję fullscreena. To jest polsko-angielski ziąą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 E2 Więcej informacji w pierwszym poście. @UP Chodzi ci o zielone zombi (bo zabiciu wyłazi z nich kwas który unieruchamia i 10 HP zabiera) czy o Tuby? (Jak sie dotknie to zabiorą 3HP co sekunde i po rozwaleniu tego wyłazi Tanker) Jakbym zmienił szybkość poruszania i ilość to by było za łatwo ale jak tak bardzo chcesz to dodam opcje zmiany szybkości respawna. :) Zombi niemogą już włazić na Playera jednak gracz może w nich (przydatne w ucieczce i z adrenaliną) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jest gorzej niż poprzednio! Mianowicie: Co gorzej: -mapy są mniejsze -te dziadoskie beczki utrudniają grę i w 70% to od nich ginę -celownik laserowy przestaje być widoczny podczas strzelania -jakaś dziadoska muzyka w menu poprzedza jakąś inną -nie wiadomo które to diabły a które nie -strasznie pokaleczyłeś angielski w wyborze poziomu trudności -to czekanie jest totalną kaszaną. Po tym jak poczekam to ze wszystkich stron na raz przychodzą wrogowie (w wersji bez czekania przychodzili losowo) -jedyna mapa w którą da się pograć to ten cmentarz -hard to nie jest hard, to jest impossible. JEDEN zombi podchodzi i w 0,5sek jesteś trup Co nadal do dupy: -te zielone gluty leżące na ziemi nie są w ogóle widoczne (nie licząc początku gry) przez co nieświadomie trace HP na pustym polu gdzie zabiłem tych najbliżej będących wrogów -bronie nie działają na wszystkich przeciwników -za mało amunicji do shotguna -za dużo broni (przebajerowane). Jedyne których użyłem to miotacz płomieni, shotgun, karabin i ta podstawowa broń -ciężko rozróżnić zombi jak i otoczenie przy tak szybkiej akcji -przeciwnicy są za szybcy, szczególnie ci żółci -zrób grę w całości po polsku -grafika nie zachwyca (wszystko jest wyjątkowo płaskie) Co do pytań: 1- myślę o grze, że niestety jest nie do grania. W to się nie da grać. Ubolewa mnie najbardziej w grach robionych przez prywatne osoby nie dla pieniędzy poziom trudności ułożony pod twórcę. Dajmy na to ty jak pisałeś miałeś czas 137 (podejrzewam, że na łatwym bez diabłów), to to nie jest nawet 2 min. Ty grasz tyle, a ja gram 15, a w takich grach z pseudo 3d np od sigma team, na hardzie o wiele łatwiej mi się grało niż u ciebie na łatwym. Zamiast w jakichś małych szczegółach grę dopracowywać, dopracuj ją w największym szczególe (nawet nie szczególe, tylko podstawie) czyli poziomie trudności. 2- (teraz przeliczam na poziomy trudności normalnej gry i jak bym je nazwał u ciebie): easy- hard normal- hardcore hard- impossible Zagraj w alien shooter lub zombie shooter od sigma team i spróbuj z trudnością i respawnem zombich wzorować się na ich grach (tam to gra była przyjemnością a nie średni czas gry- w przeliczeniu na czas z gry który równa się 1-15s na NAJŁATWIEJSZYM poziomie trudności. 3- nie warto. Przynajmniej dopóki nie przestaniesz zwracać uwagę na pierdoły z grą i nie zajmiesz się poziomem trudności. 4- starczy, i tak nikt nie ma czasu zwracać na to uwagę gdy horda krwiożerczych zombi z 4 stron świata atakuje Te bomby i ataki specjalne, to przedobrzone. Mógłbyś zrobić, żeby za miast hp tracić np paliwo jakieś w skafandrze czy coś innego, ale nie HP. Nadal 2. Zamij się poziomem trudności, bo reszta jest OK. Edit: przed chwila grałem i wlazłem w róg mapy dzięki czemu zrobiłem czas 50. I tak to za mało cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Diabły mnie karają i to ostro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 lol 8 sekund to nie gra aż się grac nie chce :D spoko gierka ale na hardzie więcej niż 3 sekundy nie idzie !!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Na początku nic nie atakuje, plansza pusta, a tu nagle nie wiadomo skąd pojawia się ok.50 dziwnych stworów, podążających w moim kierunku, więc klikam LKM i zabijam te stwory ale jednak ostatecznie okazuję się,że jest ich za dużo i wyskakuje wiadomość , która po kliknięciu ok teleportuje nas do menu. Jeżeli ta gra polega na jak najdłuższym przetrwaniu na planszy, to zmień to jak najszybciej, bo to nuda. Masz to 2, za nie najsłabszą grafikę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Muzyka się zapętla, a większość dźwięków znam z CS'a :) Popraw poziom trudności (Mocno spowolnij potwory, bo dobiegają do mnie w 2 sekundy...) E: Odkryłem potencjał w tej grze. Wywal to żółte gówno, które dobiega do mnie w 0.187345935148612 sekundy, muzykę trzeba wyłączyć po każdej planszy oddzielnie, zrób zmienną odpowiadającą za to. Poza tym, mniej zombie i szybszy reload. Za trudne toto. E2: wyłącz toto, co do mnie strzela, bo przez to ciągle ginę. Wkręciło mnie, mój obecny rekord to 19 :P E3: zrób zmianę broni rolką myszki, albo chociaż jakimiś dwoma klawiszami, bo jak się skończy ammo to GAME OVER. I zrób jakąś strefę do przeładowywania. Mam sposób na wygraną: klikasz 2, jak sie skonzy ammo, walisz 3, po skonczeniu ammo 4 itp. az do konca :) E4: Daj poprawioną wersję, bo wkur#$^$%^# mnie to, że nie da się grać. I coto toto zielone na ziemi, co jak wdepnę to mnie bije? Po co to? E4: WTF?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Jak walę bombę, zabija mnie. Po chu@%#% to jest, jeśli ZAWSZE mnie zabija? Ogarnij to... beznadzieja. Popraw i wrzuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ta gra jest z kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 O.o co za debil odświeżył? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Pan, a kto inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 up :D sorki to dlaczego nie zamknął tematu?? :D nie zauważyłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 To, że temat jest stary nie znaczy że autor ma go zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 no to jak go nie zamyka to w czym problem co to za przedawnienie ??? może chce abym napisał co sądzę na temat jego gry :D .koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 ta gra jest jak nałóg gówniana i nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Hehe. Dobrze to opisałeś. Ale po kilku zmianach, byłaby taką... grą na 20 minut :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 E3! Więcej informacji w 1 poście. Nikas jest poetą. :blink: Pan każda sie przyda wypowiedź więc nawet jak mnie rok nie będzie to pisz co zmienić bo nagle przyjde i bum nowa wersja. ^_^ Zelman jeśli chodzi o ten zielony The Thing to zmutowana roślinka co w sobie zielone bydle ma. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się