Skocz do zawartości

Najwydajniejszy sposób


Easeful

Rekomendowane odpowiedzi

Mam słabą wyobraźnię i nie wiem czy nadaremno się nie męczę z pisaniem parsera planu lekcji, bo może ktoś ma pomysł na coś dużo krótszego i szybszego.

 

Parser polega na tym, że:

z tekstu:

 

[PONIEDZIAŁEK]7
8:00-8:45 MATEMATYKA 40
8:55-9:40 HISTORIA 28
9:50-10:35 W-F 
10:45-11:30 WYCHOWAWCZA 82
11:40-12:25 GEOGRAFIA 69
12:45-13:30 PLASTYKA 51
13:45-14:30 CHEMIA 18

[WTOREK]6
8:00-8:45 BIOLOGIA 38
8:55-9:40 MATEMATYKA 40
9:50-10:35 POLSKI 49 
10:45-11:30 POLSKI 49
11:40-12:25 P. ZAWODOWA 57
12:45-13:30 NIEMIECKI 22

[ŚRODA]6
8:00-8:45 NIEMIECKI 40
8:55-9:40 FIZYKA 64
9:50-10:35 HISTORIA 18 
10:45-11:30 POLSKI 42
11:40-12:25 ANGIELSKI 96
12:45-13:30 PLASTYKA 78

 

Czwartku i piątku nie ma, ale załózmy ze jest:

 

...(kontynuacja zdania sprzed kodu) z tego tekstu ma wyłonić do zmiennych informacje, według tego wzoru:

 

GML
pon[1/*idlekcji*/,1]=nazwatejlekcji+sala(razem w jednym stringu)

pon[1,2]=godzinarozpoczecia

pon[1,3]=godzinazakonczenia

pon[2,1]=...

pon[2,2]=...

pon[2,3]=...

[...]

 

wt[1,1]=...

[...]

 

te godziny ja sobie skryptem zamieniam na minuty, np: 10:01 = 601

i według tego chcę zrobić taką graficzną oś czasu przesuwającą się co minutę, która przedstawia moje lekcje jak teraz są, np jest połowa histori to wskaźnik jest na połowie historii, a wczesniej przed historią jest jakaś lekcja. w tym mi już nie pomagajcie, sam zrobie tylko żebym miał ten taki wczytywacz danych

 

z góry thx

 

edit: oczywiscie walcie propozycjami jakby też można inaczej ułożyć plan lekcji żeby wygodniej było wyciągać dane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...