kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 jak zrobic glebe w sensie wywalenia sie i w sensie że jak bohater nie skonczy robic tricku to bedziie gleba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Że co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 w colission GML if kickflip and image_index > 0 and image_index < liczba_klatek_w_animacji then akcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Zrób sobie zmienną, która odpowiada za to czy bohater, robi trick, czy nie, jesli robi i dotknie ziemi, to zmieniaj animacje na animacje wywrotki, a dalej możesz go postawić na nogi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 chyba chodzi mu o zmiane sprita po niedokończnym tricku i ded przez złamanie w 10 miejscach z przemieszczeniem czyli game over Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 ja mu pomagam przy grze i bardziej wiem o co chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 No sory, ja też wiem :P Normalnie robi sobie zmienną i sprawdza jak robi trick, to wywala kolesia, czyli zmiana sprite,a potem go na nogi postawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Create: GML trik=0 Event jak robi trik (np. key check num 0): GML trik=1 W tym jak skończy robić trik (np. w key release num 0): GML trik=0 //Lub if image_index == 0 { trik=0 } W kolizji z podłogą: GML if trik=1 { //kod na skończenie gry, np.: show_message("Przegrałeś!") game_restart(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Mam taką myśl że ta gra będzie całkowicie zrobiona przez Was a nie przez tego jegomościa;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 w kolizji GML if trik=1 { //kod na skończenie gry, np.: show_message("wywrotka!") sprite_index = jedzie i nie działa wiec jak mam napisac to zeby zamiast restartu gry jest zmiana animacji na jazde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Błagam, trzymajcie mnie... GML if trik=1 { show_message("wywrotka!") sprite_index = jedzie } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 hehe <_< dzieki :sleep1: nie robi sie animacja kickflipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 masz zmienną kickflip to poco ci zmienna trik <_< GML if kickflip then sprite_index = jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 masz zmienną kickflip to poco ci zmienna trik <_< GML if kickflip then sprite_index = jedzie A po co Ci w ogóle Twoja zmienna? Używa zmiennej "trik" i kij, dobrze jest... Przynajmniej jest przejrzyściej. nie robi sie animacja kickflipa Spróbuj tak: GML if trik=1 { show_message("wywrotka!") sprite_index = jedzie trik=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 he dzieki wiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 GML if trik=1 { show_message("wywrotka!") sprite_index=wywrocony sleep(200) //możesz wstawić dowolną liczbę sprite_index = jedzie trik=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 GML if kickflip=1 { show_message("wywrotka!")' sprite_index=wywrotka sleep(200) //możesz wstawić dowolną liczbę sprite_index = jedzie kickflip=0 }</span> bład assigment operrator expected Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 usuń apostrof po show message Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 nie robi sie animacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 I nie rób tych enterów przez linijki... Jaka animacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 kickflipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Podaj na to kod, nie jesteśmy jasnowidzami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 eh usunał mi sie kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Prosze cię... jak tak można... to jest tak proste( jak to mój tata mówi ), jak budowa cepa. Na prawde, mój brat, ma 8lat i potrafi zrobić strzelankę, czy jakieś krążenie po labiryncie, kiedyś robił w 3D, ale uznał że za ciężkie. Skasuj w tym kodzie kickflip=0(o ile to go wyłącza), jak byś podał więcej danych, np. jak się trik wykonuje, to jaki kod sie dzieje itd. to by było łatwe, a nie, nie wiadomo o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 create GML maxhsp=4.5 //maksymalna prędkość a=0.5 // przyspieszenie vspd=7 // sila skoku image_speed = 0.3 kickflip = false kickflip=0 animation end GML kickflip=1 animation end GML if kickflip=1 { show_message("wywrotka!") sprite_index=wywrotka sleep(200) //możesz wstawić dowolną liczbę sprite_index = jedzie kickflip=0 } i nie działa.. ciągle pisze messagge'a i nie robi sie animacja wywrotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 czy ty wogóle to rozumiesz? -_- ciągle pod koniec animacji wysyła messaga :stupid: i animacje ustawia zawsze gdy się kończy animacja kurpa usuń te debilstwa : GML if kickflip=1// ciagle jest kickflip tzn. w każdej klatce animacji warunek się sprawdza!! { show_message("wywrotka!") // to ci robi messaga! sprite_index=wywrotka//zmiana sprita sleep(200) //możesz wstawić dowolną liczbę sprite_index = jedzie//znowu zmiana kickflip=0//wyłączenie kickflipa } i daj w step: GML if place_meeting(x,y+sprite_height,obj_sciana) and sprite_index != spr_wywrotka then sprite_index = spr_wywrotka//jesli podemna jest sciana i nie jestem wywrocony wywracam sie</span> pytasz o kod a i tak nic nie rozumiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się