dyzmek Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 witam mam problem otóż wszyscy w grze strzelaja w kierunku kursora myszy nawet wrogowie ktorym dalem kod by strzelali w moja postac kodu juz kiedys uzywalem wiec wiem ze dziala wszystko jest ok ale dlaczego wszyscy strzelaja w strone kursora myszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 bo zrobiles tak ze strzelaja w strone kursora myszy - proste prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Bo masz ustawione mouse_x, mouse_y zamiast np. player.x, player.y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 dalem kod by strzelali w moja postac Najwyraźniej nie dałeś. Pomyśl trochę, komputer robi to, co ty piszesz. Napisałeś tak, że efekt jest inny niż chciałeś. Bo masz ustawione mouse_x, mouse_y zamiast np. player.x, player.y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 zrobilem jak kazaliscie i dalej tak samo pociski wszytskich leca w strone myszy a maja leciec tylko moje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 a pociski wroga i twoje to ten sam objekt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Może ustawiasz w innym miejscu kierunek który prowadzi do myszki? Np. player.direction, przy tworzeniu pocisku zmieniasz kierunek. E: Podaj kod, w którym tworzysz pociski, bo tak to możemy do jutra dawać propozycje :) E: TheMarcQ, to może być ten sam obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 witam mam problem otóż wszyscy w grze strzelaja w kierunku kursora myszy nawet wrogowie ktorym dalem kod by strzelali w moja postac kodu juz kiedys uzywalem wiec wiem ze dziala wszystko jest ok ale dlaczego wszyscy strzelaja w strone kursora myszy ? No to zrób nowy kod i object, w czym problem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 tak objekt ten sam tylko ze moj nazywa sie obj_pocisk a wrogowi dalem nazwe samo pocisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 heh... zakładam że kod to: direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_angle=direction tak więc zmień mouse_x/y na hero.x/y (lub 'głuwna postac do gru seid destiny jeden') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Mówią dobrze :) Wszystko musi leżeć po stronie kodu, ale przecież każdemu się to może przytrafić :P, ja na przykład głowiłem się godzinę nad funkcją switch, dlaczego pojawiają się od razu 3 tysiące obiektów... Wszystko przez to że nie dodałem na końcu linijek "break" :) @CTRL taa, The Legend of Seid:-Seid's Awakening :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 W pocisku bohatera napisz direction=point_direction(mouse_x,mouse_y), a w pocisku wrogu direction=point_direction(bohater.x,bohater.y). Teraz powinno być dobrze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Poprawka. GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); GML direction=point_direction(x,y,bohater.x,bohater.y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 A tak sory :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się