m@rcixxx Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Tytuł: Amnegarion Gatunek: RPG Opis: 1. Historia gry Na początku był to projekt, który porzuciłem, bo odechciało mi się go robić. Po jakimś czasie zacząłem sobie robić strzelankę TDS, w której dopracowałem parę rzeczy i dałem ekwipunek (własny) i ta gra miała się nazywać " In the depths of the universe ". Po jakimś czasie doszedłem do wniosku, że kończą mi się pomysły, dlatego postanowiłem wrócić do klasycznego RPG'a, i połączyłem niedorobionego wcześniej RPG'a z niezakończonym TDS'em :). w ten sposób narodził się silnik mojej gry z ekwipunkiem, systemem walki, statami itp. Aha, taka ciekawostka: nazwa gry powstała w generatorze nazw, sam nigdy bym takiej nie wymyślił :) 2. Fabuła (nie zrobiłem jeszcze questów itp. w grze ale taką mniej więcej mam wizję) Nasz bohater czyli my, jesteśmy podróżnikiem i trochę poszukiwaczem przygód, przemierzaliśmy wielkie, niemal bezkresne krainy Lachelgaru (który w naszym rozumieniu jest kontynentem, jednym z trzech, pozostałe dwa to Mithwenal i Lussatir, a planeta na której mieszkamy to nadal Ziemia, ale o innej historii). Lachelgar jest właściwie najbardziej ucywilizowany i rozwinięty, to tutaj mieszczą się największe miasta, fortece oraz szlaki handlowe dlatego większość podróży odbyliśmy na nim. Unikaliśmy raczej Mithwenalu, który leży na obszarze niezwykle spękanej skorupy ziemskiej (czyli aktywność sejsmiczna, ale co tam się stało ? - był to efekt odległego w czasie konfliktu między dwoma potężnymi magami, więcej szczegółów nie znamy, a być może poznamy ich przechodząc grę), i choć żyje tam ucywilizowana rasa zwana "Oshicuscus" to nie jest ona zbyt przyjaźnie nastawiona do ludzi, na dodatek jesteśmy tam poszukiwani za pewne wydarzenie z przeszłości więc na razie życie nam miłe i tam się nie pokazujemy. Natomiast Lussatir jest obszarem dziewiczym, na który wybierają się tylko nieliczni a dokładnie miłośnicy natury, są tam wielkie nieprzebyte lasy i bagna, na których żyje wiele niezwykłych form życia i czasem zdarzają się tam dziwne zjawiska, widziane nawet z terenów Lachelgaru, wielu sądzi, że to eksperymenty jakiegoś wyobcowanego czarodzieja jednak pewne fakty będą wskazywały inaczej. W Lachelgarze znajdują się też pasma górskie, jedne z niewielu na Ziemii, które są wyższe niż powszechnie występujące pagórki i wyżyny (na tym kontynencie byliśmy tylko raz: szukaliśmy roślin na zlecenie pewnej kapłanki, był to raczej zły pomysł, do podróży przygotowywaliśmy się długo i wiadomo było, że jest ryzyko ale do zarobienia było dużo, niestety zdechł koń w trakcie podróży a my zapadamy na dziwną chorobę (z której wyleczyła nas właśnie ta kapłanka), na szczęście zabrała nas ze sobą grupą druidów z powrotem do domu a dokładnie do miasta, w którym mieszkamy a raczej bywamy - Emegirith). Gra będzie się zaczynała od podróży do Primrandiru, siedziby magii i czarodziejów, w celu odwiedzenia pewnej osoby i załatwienia pewnych spraw... 3. Co jest i co będzie a) Zrobione: - Ekwipunek (własny patent), - Hud gracza, w tym okno dialogowe i quick sloty, - System walki, obrażeń itp., - Staty, czyli cechy gracza, - Rzeczy związane z graczem, b ) W trakcie realizacji: - Świat, czyli zastosowanie się do fabuły :) - Sceneria, czyli drzewa, kamienie itp., - Wrogowie a dokładnie ich AI, - Przedmioty (wszystkie rodzaje), - Czary, - Menu, c) W planach: - System handlu, - Co napiszecie :). Edit: - System dnia i nocy, czas, czyli dni, miesiące i lata, - Dźwięki Autorzy: Programowanie: m@rcixxx Fabuła: m@rcixxx Grafika: m@rcixxx Muzyka: na razie brak, a jeśli będą to www.findsounds.com Screeny: No więc oglądajcie i oceniajcie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Ooooo, gra wygląda naprawdę zacnie, a i fabuła jest ok. Naprawdę nieliczna teraz gra/zapowiedź, z której może coś być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judei Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A mój pseudo projekt? :( Anyway, fajnie to wygląda. Fabuła może nie jest jakaś wspaniała, ale pozostawia całkiem sporo pole do popisy, gdyż zostawiłeś sobie wiele bramek. ^^ Gracz jest animowany szkieletowo? Czy zwykła animacja? A, i na przyszłość: Wrodzy a dokładnie ich AI, Wrogowie. Wrodzy to mogą być Rosjanie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubHack Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 No, no. :) Gierka naprawdę wygląda bardzo atrakcyjnie. Grafika całkiem, całkiem. Fabuła też ciekawa. Ogólnie pozytywnie. :) Czekam na troszkę więcej informacji i aktualności z produkcji gry.:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Wrogowie. Wrodzy to mogą być Rosjanie. :) O, dzięki, heh się uśmiałem, a co do gracza to ręce, bronie, tors i głowa są osobno, więc fajne efekty wychodzą, i wygląda to jakoś realistycznie w miarę, nie lata wszystko w jedną stronę :). Edit: Dałem edit w pierwszym poście, że w planach będzie system dnia i nocy, daty, oraz dźwięki. Zaraz zmienię tryb zdjęć bo ten jest zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 No w końcu jakiś projekt, który warto śledzić i nie żałuję poświęconego czasu na przeczytanie posta :) Szkoda, że screenów nie można powiększyć, ale wygląda fajnie. Trzymam kciuki za projekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Smakowo to wygląda nie powiem że nie... Mniaaaaam! A tak btw. To animacja walki z wrogiem to jakaś dynamiczna animacja czy takie 'bujanie się na boki'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Marca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Dobrze się zapowiada, ale daj informację po polsku w consoli, bo po angielsku nie wychodzi ci to za dobrze, a do tego mieszasz polski z angielskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 No więc, powtarzam, że gracz jest podzielony na kawałki i są one w miarę niezależne, więc macha realistycznie. Cała gra będzie po angielsku, tak wiem, tekst typu 'you have next level' nie brzmi zbyt fajnie ale zmienię na poprawną formę, i resztę też ew. poprawię, a polskie nazwy to tylko do testowania. P.S. dzięki za komentarze i pozytywne opinie, spodziewałem się, że będzie ostrzej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Mogę ci pożyczyć mojego tłumacza. (6 z anglika) anyway fajna gra jakich mało :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Właściwie to jeśli chodzi o angielski to sobie raczej poradzę. Bardziej martwi mnie sprawa grafik, Drzewa itp. wychodzą mi fajne nawet ale ich nie będzie tyle co itemów, a ich multum potrzebuję do ekwipunku a dokładnie takich max 40x40, jeśli ktoś chciałby spróbować pomóc to niech napisze w temacie albo do mnie na gg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Lepiej nie. Szkoda, że screenów nie można powiększyć, ale wygląda fajnie Dlaczego nie można ? Wystarczy kliknąć i otwiera się link :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 "Almora singleplayer" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Itemki w ekwipunku wyglądają fajnie ja raczej poprawił bym grafikę przeciwników bo nie pasują oni do reszty teraz się przypatrzyłem i wywnioskowałem że ogólnie postacie nie pasują do drzew i podłoża. E. up@: almora single player to był "Hidden Swort" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Hmm... myslalem ze nie bedzie zadnego fajnego RPG na horyzoncie. A tu mam konkurencje :) PS. Strength, nie strenght Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Dzięki za rady i uwagi, teraz właśnie poprawiam grafiki, a potem będzie tylko dodawanie, dodawanie i jeszcze raz dodawanie wszystkiego co się da, a dokładnie rzeczy z podpunktu b ) w punkcie 3. Jeśli macie pomysły co do gry to śmiało piszcie, na pewno je "rozpatrzę" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans1121 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Wygląda fajnie. Gdybyś potrzebował pomocy co do fabuły (nie mówię tutaj o głównej, a o misjach pobocznych przykładowo) ew. innych rzeczach z tym związanych (nazewnictwo i takie tam) - daj znać, znam się coś niecoś na tym :] A co do grafik - odwiedź jakieś forum z pixelartem (przykładowo te dotyczące Tibii, tam chyba jest największa społeczność - ach, te ots :P) i przedstaw sprawę. Na pewno znajdą się jacyś chętni :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Wygląda fajnie. Gdybyś potrzebował pomocy co do fabuły (nie mówię tutaj o głównej, a o misjach pobocznych przykładowo) ew. innych rzeczach z tym związanych (nazewnictwo i takie tam) - daj znać, znam się coś niecoś na tym :] A co do grafik - odwiedź jakieś forum z pixelartem (przykładowo te dotyczące Tibii, tam chyba jest największa społeczność - ach, te ots :P) i przedstaw sprawę. Na pewno znajdą się jacyś chętni :) Jeśli zabraknie mi pomysłów to chętnie skorzystam, a co do grafik to aktualnie dwie osoby z Gmclanu już mi pomagają z grafiką więc na razie jest ok. ale jakby co to zapytam tych pixelartowców :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 gra prezentuje się fajnie :). Kontynuuj tylko nie porzuć tego projektu. BTW: Zgaduje, że nazwy krain pochodzą z jakiegoś generatora imion/nazw fantasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backspace Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Jak potrzebujesz muzyki, dźwięków itp. to ręczę pomocą :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Gra świetnie się zapowiada , grafika gry jest dobra , fabuła również na wysokim poziomie. No cóż pozostaje tylko czekać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ..na demo :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 BTW: Zgaduje, że nazwy krain pochodzą z jakiegoś generatora imion/nazw fantasy Tak, nazwy pochodzą z generatora nazw, o którym wzmianka była wcześniej, bez niego to bym sobie za dużo nie powymyślał :) No cóż pozostaje tylko czekać.. Nom, myślę, że gdzieś pod koniec roku szkolnego wrzucę jakąś wersję pre alpha. Cały czas staram się znaleźć chwilkę, żeby porobić, a demo to musi być skończona gra, tyle, że bez części questów, map i itemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Wystarczy że dasz z 5 lokacji w demo, z 5 quest'ów, trochę uzbrojenia i git gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Żebyście się nie martwili, że nic nie robię wrzucam aktualności z produkcji: - zmienione grafiki potworów i gracza, - zmiana języka na polski całkowicie, - walka broniami dystansowymi, - kilka nowych itemów. Za niedługo postaram się wrzucić nowe screeny na nowej lokacji i z nowymi rzeczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Sorry za doubleposta ale : Ważna zmiana a mianowicie mam zamiar przerobić grę na taką z zasadami D&D (dungeons & dragons), czyli m.in współczynniki, którymi komputer losuje trafienie i obrażenia (np. "trak0" i "KP"), ma to na celu dodanie klimatu i przejrzystości. Chciałbym się was zapytać czy podoba wam się ten pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Mogę powiedzieć ci moje zdanie. Za pewne opinie kto co lubi będą różne, ale pamiętaj, często w wyborze jak ma działać gra, nie ma lepszego sposobu. Na przykład, co jest lepsze, strategia turowa czy w czasie rzeczywistym ? Tak naprawdę żadna z tych dwóch nie jest lepsza, to zależy od gustu. Do czego więc zmierzam? Może tutaj większość będzie za sposobem 1. , ale gdzie indziej będą woleli sposób 2. . Dlatego nie sugeruj się innymi, sam pomyśl co lepiej ci pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Na razie zawieszam projekt, bo straciłem wenę (ale nie na zawsze, bo to za duży projekt :)), po prostu poszukuję jakiegoś kopniaka, żeby ruszyć z miejsca, czyli zbieram pomysły i inspiracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Hmm ale gra ciekawa grafika ma swoj klimat itp. Fabułą no piekna :D. A co do samej gry to już nei moge się doczekać jakiegoś dema :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się