Skocz do zawartości

Amnegarion


m@rcixxx

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Amnegarion

 

Gatunek: RPG

 

Opis:

 

1. Historia gry

 

Na początku był to projekt, który porzuciłem, bo odechciało mi się go robić. Po jakimś czasie

zacząłem sobie robić strzelankę TDS, w której dopracowałem parę rzeczy i dałem ekwipunek (własny)

i ta gra miała się nazywać " In the depths of the universe ". Po jakimś czasie doszedłem do wniosku,

że kończą mi się pomysły, dlatego postanowiłem wrócić do klasycznego RPG'a, i połączyłem niedorobionego

wcześniej RPG'a z niezakończonym TDS'em :). w ten sposób narodził się silnik mojej gry z ekwipunkiem,

systemem walki, statami itp. Aha, taka ciekawostka: nazwa gry powstała w generatorze nazw, sam nigdy

bym takiej nie wymyślił :)

 

 

2. Fabuła (nie zrobiłem jeszcze questów itp. w grze ale taką mniej więcej mam wizję)

 

Nasz bohater czyli my, jesteśmy podróżnikiem i trochę poszukiwaczem przygód,

przemierzaliśmy wielkie, niemal bezkresne krainy Lachelgaru (który w naszym rozumieniu jest kontynentem, jednym z trzech, pozostałe dwa to Mithwenal i Lussatir, a planeta na której mieszkamy to nadal Ziemia, ale o innej historii). Lachelgar jest właściwie najbardziej ucywilizowany i rozwinięty, to tutaj mieszczą się największe miasta, fortece oraz szlaki handlowe dlatego większość podróży odbyliśmy na nim. Unikaliśmy raczej Mithwenalu, który leży na obszarze niezwykle spękanej skorupy ziemskiej (czyli aktywność sejsmiczna, ale co tam się stało ? - był to efekt odległego w czasie konfliktu między dwoma potężnymi magami, więcej szczegółów nie znamy, a być może poznamy ich przechodząc grę), i choć żyje tam ucywilizowana rasa zwana "Oshicuscus" to nie jest ona zbyt przyjaźnie nastawiona do ludzi, na dodatek jesteśmy tam poszukiwani za pewne wydarzenie z przeszłości więc na razie życie nam miłe i tam się nie pokazujemy. Natomiast Lussatir jest obszarem dziewiczym, na który wybierają się tylko nieliczni a dokładnie miłośnicy natury, są tam wielkie nieprzebyte lasy i bagna, na których żyje wiele niezwykłych form życia i czasem zdarzają się tam dziwne zjawiska, widziane nawet z terenów Lachelgaru, wielu sądzi, że to eksperymenty jakiegoś wyobcowanego czarodzieja jednak pewne fakty będą wskazywały inaczej. W Lachelgarze znajdują się też pasma górskie, jedne z niewielu na Ziemii, które są wyższe niż powszechnie występujące pagórki i wyżyny (na tym kontynencie byliśmy tylko raz: szukaliśmy roślin na zlecenie pewnej kapłanki, był to raczej zły pomysł, do podróży przygotowywaliśmy się długo i wiadomo było, że jest ryzyko ale do zarobienia było dużo, niestety zdechł koń w trakcie podróży a my zapadamy na dziwną chorobę (z której wyleczyła nas właśnie ta kapłanka), na szczęście zabrała nas ze sobą grupą druidów z powrotem do domu a dokładnie do miasta, w którym mieszkamy a raczej bywamy - Emegirith). Gra będzie się zaczynała od podróży do Primrandiru, siedziby magii i czarodziejów, w celu odwiedzenia pewnej osoby i załatwienia pewnych spraw...

 

 

3. Co jest i co będzie

 

a) Zrobione:

- Ekwipunek (własny patent),

- Hud gracza, w tym okno dialogowe i quick sloty,

- System walki, obrażeń itp.,

- Staty, czyli cechy gracza,

- Rzeczy związane z graczem,

 

b ) W trakcie realizacji:

- Świat, czyli zastosowanie się do fabuły :)

- Sceneria, czyli drzewa, kamienie itp.,

- Wrogowie a dokładnie ich AI,

- Przedmioty (wszystkie rodzaje),

- Czary,

- Menu,

 

c) W planach:

- System handlu,

- Co napiszecie :).

Edit:

- System dnia i nocy, czas, czyli dni, miesiące i lata,

- Dźwięki

 

 

Autorzy:

 

Programowanie: m@rcixxx

Fabuła: m@rcixxx

Grafika: m@rcixxx

Muzyka: na razie brak, a jeśli będą to www.findsounds.com

 

 

Screeny:

 

60d71d2e503aacaam.png

e5c32d7b66db7478m.png

407c29ea7b89ef50m.png

0265206e31a88f36m.png

143f8efe90796e2bm.png

 

 

No więc oglądajcie i oceniajcie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój pseudo projekt? :(

 

Anyway, fajnie to wygląda. Fabuła może nie jest jakaś wspaniała, ale pozostawia całkiem sporo pole do popisy, gdyż zostawiłeś sobie wiele bramek. ^^ Gracz jest animowany szkieletowo? Czy zwykła animacja?

 

A, i na przyszłość:

 

Wrodzy a dokładnie ich AI,

 

Wrogowie. Wrodzy to mogą być Rosjanie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrogowie. Wrodzy to mogą być Rosjanie. :)

 

O, dzięki, heh się uśmiałem, a co do gracza to ręce, bronie, tors i głowa są osobno,

więc fajne efekty wychodzą, i wygląda to jakoś realistycznie w miarę, nie lata wszystko

w jedną stronę :).

 

 

Edit:

 

Dałem edit w pierwszym poście, że w planach będzie system dnia i nocy, daty, oraz dźwięki.

 

Zaraz zmienię tryb zdjęć bo ten jest zły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Dobrze się zapowiada, ale daj informację po polsku w consoli, bo po angielsku nie wychodzi ci to za dobrze, a do tego mieszasz polski z angielskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc, powtarzam, że gracz jest podzielony na kawałki i są one w miarę niezależne, więc macha

realistycznie.

 

Cała gra będzie po angielsku, tak wiem, tekst typu 'you have next level' nie brzmi zbyt fajnie ale

zmienię na poprawną formę, i resztę też ew. poprawię, a polskie nazwy to tylko

do testowania.

 

P.S.

dzięki za komentarze i pozytywne opinie, spodziewałem się, że będzie ostrzej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to jeśli chodzi o angielski to sobie raczej poradzę.

Bardziej martwi mnie sprawa grafik, Drzewa itp. wychodzą

mi fajne nawet ale ich nie będzie tyle co itemów, a ich multum potrzebuję do ekwipunku

a dokładnie takich max 40x40, jeśli ktoś chciałby spróbować pomóc

to niech napisze w temacie albo do mnie na gg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Itemki w ekwipunku wyglądają fajnie ja raczej poprawił bym grafikę przeciwników bo nie pasują oni do reszty teraz się przypatrzyłem i wywnioskowałem że ogólnie postacie nie pasują do drzew i podłoża.

 

E. up@: almora single player to był "Hidden Swort"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady i uwagi, teraz właśnie poprawiam grafiki, a potem będzie tylko

dodawanie, dodawanie i jeszcze raz dodawanie wszystkiego co się da,

a dokładnie rzeczy z podpunktu b ) w punkcie 3.

 

Jeśli macie pomysły co do gry to śmiało piszcie, na pewno je "rozpatrzę" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda fajnie. Gdybyś potrzebował pomocy co do fabuły (nie mówię tutaj o głównej, a o misjach pobocznych przykładowo) ew. innych rzeczach z tym związanych (nazewnictwo i takie tam) - daj znać, znam się coś niecoś na tym :]

 

A co do grafik - odwiedź jakieś forum z pixelartem (przykładowo te dotyczące Tibii, tam chyba jest największa społeczność - ach, te ots :P) i przedstaw sprawę. Na pewno znajdą się jacyś chętni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda fajnie. Gdybyś potrzebował pomocy co do fabuły (nie mówię tutaj o głównej, a o misjach pobocznych przykładowo) ew. innych rzeczach z tym związanych (nazewnictwo i takie tam) - daj znać, znam się coś niecoś na tym :]

 

A co do grafik - odwiedź jakieś forum z pixelartem (przykładowo te dotyczące Tibii, tam chyba jest największa społeczność - ach, te ots :P) i przedstaw sprawę. Na pewno znajdą się jacyś chętni :)

 

Jeśli zabraknie mi pomysłów to chętnie skorzystam, a co do grafik to aktualnie dwie osoby

z Gmclanu już mi pomagają z grafiką więc na razie jest ok. ale jakby co to zapytam

tych pixelartowców :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW: Zgaduje, że nazwy krain pochodzą z jakiegoś generatora imion/nazw fantasy

 

Tak, nazwy pochodzą z generatora nazw, o którym wzmianka była wcześniej,

bez niego to bym sobie za dużo nie powymyślał :)

 

No cóż pozostaje tylko czekać..

 

Nom, myślę, że gdzieś pod koniec roku szkolnego wrzucę jakąś wersję pre alpha.

Cały czas staram się znaleźć chwilkę, żeby porobić, a demo to musi być skończona

gra, tyle, że bez części questów, map i itemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyście się nie martwili, że nic nie robię wrzucam aktualności z produkcji:

- zmienione grafiki potworów i gracza,

- zmiana języka na polski całkowicie,

- walka broniami dystansowymi,

- kilka nowych itemów.

 

Za niedługo postaram się wrzucić nowe screeny na nowej lokacji i z nowymi rzeczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za doubleposta ale :

 

Ważna zmiana a mianowicie mam zamiar przerobić grę na taką z zasadami D&D (dungeons & dragons),

czyli m.in współczynniki, którymi komputer losuje trafienie i obrażenia (np. "trak0" i "KP"), ma to na celu

dodanie klimatu i przejrzystości.

 

Chciałbym się was zapytać czy podoba wam się ten pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć ci moje zdanie.

Za pewne opinie kto co lubi będą różne, ale pamiętaj, często w wyborze jak ma działać gra, nie ma lepszego sposobu.

Na przykład, co jest lepsze, strategia turowa czy w czasie rzeczywistym ? Tak naprawdę żadna z tych dwóch nie jest lepsza, to zależy od gustu.

Do czego więc zmierzam? Może tutaj większość będzie za sposobem 1. , ale gdzie indziej będą woleli sposób 2. . Dlatego nie sugeruj się innymi, sam pomyśl co lepiej ci pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...