MagnusArias Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Otóż jest problem, że mam dwie zmienne: hlt i hlt_max... Sprite i image_yscale = 1 oznacza pełne życie. Kurczy się on pod względem zmiany ilości HP. I tu właśnie wychodzi problem : Jak u licha rozciągac ten pasek względem zmiennej? Dla porównania podam kod na rozciągliwy , poziomy pasek expa GML draw_sprite_ext(s_exp_bar,0,xx,yy+510,(image_xscale/obj_hero.exp+obj_hero.exp)/obj_hero.exp_wymagane,image_yscale,0,image_blend,image_alpha); Z góry dziekuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 W miejsce image_yscale wstaw: hp/hp_max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Działa dobrze, tylko zabierając hp, pasek ucieka od dołu, a nie jak powinien - od góry.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Ustaw OriginY na samym dole sprita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Działa! Podziękować ;) Być może niedługo dam projekt do Zapowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi